Tweede nestje Seppe en Pixel

Gestart door Milo-Pixel, januari 11, 2009, 20:04:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Super zeg! En twee is ook een lekker aantal om te hebben hoor, niet te druk en niet te zwaar voor Pixel. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Jahooo :)
Nu maar hopen dat er een mooie dame bij zit :D

(En dat alles verder goed gaat natuurlijk!)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

Ja het gaat echt super!! ;D Pixel doet het enorm goed! En haar lieve ventje zorgt heel goed voor haar ;). Ook het derde eitje is zeker weten bevrucht. Als het goed is komen er dus twee lieve kleintjes!

Nog 11 dagen wachten.. dan kan eitje 2 uit komen..

Sonja

Leuk!! En spannend! ;D
Ik ben heel benieuwd....

Groetjes, Sonja.

roha

Leuk zeg, Marit!!  ;D
hopen dat alles verder helemaal naar wens gaat en dat er 2 mooie parkietjes uit mogen komen! :)

Mars

Mooi zo!

We wachten vol spanning!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Marjolein90


Milo-Pixel

Hier zie je hoe voorzichtig Pixel met de eitjes is ;). Nog maar 8 daagjes wachten... Ik ben echt enorm benieuwd!

http://www.youtube.com/watch?v=gU9bLDOCu0w

Ben benieuwd wat voor kleuren uit deze combinatie komen. Seppe is hemelblauw met een geelmasker type II. Pixel is een albino. Afwachten.. Misschien heeft Seppe wel een verborgen Ino gen ;).

Chicowen

Wat een leuk filmpje, echt heel lief. :D Spannend Marit!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jasmin


Wouter


roha

Aaaah super lief zeg!!!!
Seppe kijkt ook zo schattig steeds door t gat :-*

Milo-Pixel

Hoe het verder gaat met het nestje van Seppe en Pixel zal ik hier schrijven: http://nestjes.blogspot.com/

Dit topic kan op slot :)

Caradow