Verkeerd wachtwoord bij Google Chrome.

Gestart door Jacko, januari 11, 2009, 16:37:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacko

Hi,

Even heel iets anders dan parkietjes.
Eh, ik gebruik sinds een tijdje Google Chrome als webbroser, en daar kan je dus voor kiezen om wachtwoorden op te slaan.
Nouja, bij veel sites doe ik dat dan ook wel, voor het gemak, net zoals hier, alleen hier is d'r wat aparts.

Als je dan weer eens geCCleanert (nieuw woord voor het woordenboek?) hebt, en dus je sites e.d. verwijderd zijn, moet je dus hier gebruikersnaam en wachtwoord intypen. Door dat Chrome komt dat er automatisch te staan- maar als je dan op Login klikt zegt 'ie: Uw wachtwoord is niet correct (ofzoiets).  Al een paar keer anders geprobeerd, maar lukt niet :P

Niet dat het nou zo'n heel probleem is of zo, maar wilde toch even weten wat er dan mis gaat :)

Groetjes,
Jack

Jorijn

Programma's zoals CCleaner doen hele vieze dingen met je computer, voornamelijk in je register en belangrijke bestanden. Dit om het zogenaamd schoon te houden. Wat veel mensen eigenlijk vergeten is dat deze bestanden er om een reden staan. Cookies van dit forum worden beveiligd opgeslagen op de harde schijf zodat mensen die er niet bij mogen je wachtwoord niet kunnen uitlezen.

Om deze cookies uit te lezen is er dan weer een sleutel nodig die alleen dit forum heeft. Als één van deze twee wordt verwijderd door dit tooltje loopt het natuurlijk de mist in.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com