Aftreden van Beheerder

Gestart door Safrena, januari 11, 2009, 13:31:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden

Na vijf jaar samen werken op dit forum als beheerder, lukt dit niet meer.

Bij deze trek ik mij dan ook terug als beheerder van dit forum

Ik wens jullie nog allemaal heel veel plezier in de toekomst hier op het forum

Vele groetjes




Chicowen

Hee Nancy... wat jammer!
Was niet geheel onverwacht, alle drukte is moeilijk te combineren. ;)

Liefs en een dikke knuff!!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Milo-Pixel

Wat jammer Nancy..
Maar wat niet gaat, gaat niet.

Ik hoop dat je wel gewoon op het forum blijft?

Succes met al de drukte..

Liefs,
Marit

Kleintjes

Hoi Nancy,

wat jammer dat je stopt als beheerder (beheerster eigenlijk  ;) ).
Je zult toch nog wel 'n beetje bij ons blijven? We willen je niet helemaal moeten gaan missen  :P
Jammer dat je 't zo druk hebt, maar ja; 't is niet anders helaas.

Groetjes, succes en liefs: Maartje, Mano en pootjes en snavelkusjes van de Kleintjes Mini & Kruumel, Silly & Tweety
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Piknikki

Aah, wat sneu! Ik ben hier nog niet zo lang, maar 't zal toch wel raar zijn als je in ene geen beheerder meer bent. ???
Maar ik hoop dat je toch nog blijft posten! :)
Veel succes in ieder geval!

hillie

Hoi Nancy,

Ik kan je niet persoonlijk maar daarom is het niet minder jammer dat je als beheerder stopt.
Ik hoop dat je al die jaren met alle plezier het gedaan heeft.
En hoop dat je nog wel lid blijft op dit forum.

groetjes hilde  :-*

Mars

Lieve Nancy,

Wat een onverwacht besluit. Ik ken je beweegredenen natuurlijk niet, maar zou zeggen denk er nog even over na.
Je was de laatste tijd wat minder online, de laatste weken juist weer niet gelukkig(en dus meer aanwezig!), maar als je er was dan had je altijd een waardevolle aanvulling op dit forum.

Hopelijk zullen we in ieder geval van je kennis mogen blijven genieten,

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sara

Hé Nany,

Dit had ik ook niet echt zien aankomen. Je bent er zolang als ik weet, dus ik kan me dit forum moeilijk voorstellen zonder jou als beheerster. :o
Ik hoop dat je je hier toch nog laat zien, en hopenlijk komen we je nog tegemoet in de chat, vind het altijd zo gezellig met jou erbij.  :)
We zullen je in iedergeval missen.
Succes en vergeet in de drukte niet dat ontspanning heel belangrijk is (al dan niet ontspanning door eens lekker te komen chatten in de parkietenchat).  ;)

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Fenixjuh

Hey Nancy,
wow, wat geheel onverwacht, ik zit even wat 'oude' berichten door te lezen. Ik vind het heel jammer dat je stopt, en hoop natuurlijk net als alle anderen dat je nog wel aanwezig blijft op het forum.
Heel veel liefs, en bedankt voor alles wat je voor het forum hebt gedaan!
groetjes

Moppers

Hee Nancy,
Wat jammer dat je tot deze beslissing hebt moeten komen. Ik respecteer hem uiteraard, maar je toevoeging en aanvulling als beheerder zal erg gemist worden.
Ik hoop dat je nog wel gewoon als lid actief blijft, want je toevoeging en aanvulling als mens en parkietenliefhebster, die kunnen we echt niet missen hoor!
(eh, niet dat beheerders geen mensen zijn, ik bedoel meer de toevoeging die jij geeft aan het forum als het mens dat je bent, een heel lief mens.)
liefs Ingrid

Judith

Heej,
ik ben hier nog bniet lang, maar het is niet voor niets dat jouw fototje mij zo bekend voorkomt!!
Altijd als ik het forum lees en ik lees iets belangrijk en intressant kijk ik even wie het heeft geschreven, gewoon omdat ik iedereen dan wat leer kennen ofzo.
En jouw fototje ken ik nu al wel!
Ik zal je ook missen, kom zeker nog eens langs om ons wat bij te leren zodat we allemaal goede parkietenverzorgertjes zullen worden (diegene die dat nog niet zijn (dan bedoel ik diegene die nog geen parkietje hebben, zoals ik))
Veel groetjes,
Judith

Safrena

Citaat van: Marit• op januari 11, 2009, 13:44:22
...
Ik hoop dat je wel gewoon op het forum blijft?
....

Citaat van: Kleintjes op januari 11, 2009, 13:58:45
....
Je zult toch nog wel 'n beetje bij ons blijven? We willen je niet helemaal moeten gaan missen  :P
...

Citaat van: hillie op januari 11, 2009, 15:14:11
...
En hoop dat je nog wel lid blijft op dit forum.
...

Citaat van: Moppers op januari 13, 2009, 12:50:56
Hee Nancy,
....
Ik hoop dat je nog wel gewoon als lid actief blijft
...

Bedankt voor al de lieve berichtjes.
Echter door bepaalde omstandigheden, is dat nog maar de vraag.

Vele groetjes

Kleintjes

Citaat van: Safrena op januari 17, 2009, 01:29:43
Bedankt voor al de lieve berichtjes.
Echter door bepaalde omstandigheden, is dat nog maar de vraag.

Vele groetjes


Nou, als 't zo blijft gaan als nu vinden wij 't al prima hoor  ;) Al zien we je in 't weekend of wanneer dan ook, alle beetjes zijn iets  ;D
Of (als je tijd hebt) op de chat, is ook gezellig ^^.

Hopelijk zullen we nog je blijven zien, anders gaan we gewoon stug mailen  ;) Moeten toch weten of alles goed gaat hihihi.

Groetjes, liefs en 'n dikke knuffel van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Lieve Nancy hopelijk lees je dit: ik mis je goede advies en gezelligheid!!  :'(
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!