ongelukkige parkiet...

Gestart door Joachim, januari 02, 2009, 18:07:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joachim

ik heb een nieuw parkietje (ZAPPIE), hij is een beetje verdrietig dat hij bij zijn vriendjes is weggehaald :(... ik wil daar iets tegen doen zodat hij wat minder verdrietig. ???ik heb gezien dat je ze met twee parkieten kunt zetten in een kooi, zo treuren ze niet.Maar heb ik mommenteel niet veel budget voor een nieuwe, grotere kooi. :-[ Dus hoe kan ik ervoor zorgen dat hij niet ongelukkig in een hoekje zit? :(

Vriendelijke groeten van:
Joachim en Zappie! 8)

Milo-Pixel

Een parkietje die onderin de kooi in een hoekje zit, is niet ongelukkig of verdrietig, maar ziek of te jong..
Ik zou dus naar een dierenarts gaan als ik jou was! Hoe oud is je parkietje? Kan hij zelfstandig eten en heeft hij al zijn veren?

Joachim

Nee, nee. hij is niet ziek want hij zit hier pas. Want ik zie geen enkele kenmerken van ziektes aan de vogel van wat op de site staat.( ten slotte de verkoopster van in de dierenwinkel zei dat ze kerngezond was) Hij gaat ook op de stok zitten maar zit heel stillekes, maakt geen lawaai, speelt niet met z'n speeltjes maar eet wel dus is hij niet ziek.

snapt u
groetjs van: Joachim en Zappie

Milo-Pixel

Als je hem net hebt, en hij zit gewoon op een stokje, zou ik hem lekker met rust laten.
Laat hem maar rustig wennen. Hij is ineens heel ergens anders, op een plek waar hij nog niets kent.
Dat heeft wat tijd nodig.

Joachim

Oke, u bent vreselijk bedankt... ;D

Vooral bedankt door Zappie :P
Groetjes van mij en Zappie
::)

Milo-Pixel

Ik ben vreselijk en daarvoor bedankt?  :D
Nee, sorry.. Flauw..

Veel plezier met Zappie ;).