Uitslag: "The Hall of Fame" januari 2009

Gestart door Parkieten-Freak, december 27, 2008, 18:03:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke foto vind jij het beste?

Caradow
4 (12.1%)
Marit
2 (6.1%)
Lotte/dorus
3 (9.1%)
Ilka
14 (42.4%)
Deniese
3 (9.1%)
Sanne
4 (12.1%)
Meltjuh
1 (3%)
Danielle
0 (0%)
Chicowen/Ilse
1 (3%)
Mars
1 (3%)

Totaal aantal stemmen: 15

Parkieten-Freak

Okidoki, nieuwe ronde, nieuw geluk!
Na de speciale kersteditie van "the Hall of Fame" pakken we de draad weer op. We gaan het nieuwe jaar in met een kersverse aflevering van "the Hall of Fame". :)
Ben je ook zo benieuwd naar het onderwerp van de maand januari?
Forumlid Meltjuh mag deze maand het onderwerp uitkiezen, ze zal dit binnenkort bekend maken.  :)
Meltjuh gaat kiezen uit het lijstje met deze onderwerpen


Kom er maar in, Meltjuh! Vertel ons welk onderwerp je gekozen hebt! :D

Alle grasparkieten opgelet: zitten jullie veertjes goed? Snavels schoon? Mooi! Tijd voor een fotoshoot! :)

Jullie kunnen foto's plaatsen t/m 24 januari, daarna gaan we weer stemmen en wordt het volgende onderwerp bekend gemaakt!


Nog een paar kleine verzoekjes en richtlijnen:
- Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend FOTO'S te plaatsen!
- Berichtjes ZONDER foto's worden verwijderd.
- Wat betreft het gebruik van fotobewerkingsprogramma's: de foto's mogen "bijgesneden" worden, en de kleuren mogen wat gecorrigeerd worden.
- Foto's voorzien van kaders, speciale effecten etc. zijn uitgesloten van deelname, tenzij anders vermeld.
- Zorg dat je foto niet breder is dan maximaal 800 pixels.
- Foto's die de maximale breedte van 800 pixels overschrijden, worden verwijderd!


Meltjuh

Hallo allemaal daar ben ik weer ;D

het onderwerp wat ik wel leuk vind is er één van Tjipie Lover: De gemene grasparkiet.
Niet dat grasparkietjes gemeen zijn natuurlijk, maar ze zijn ook wel eens on aardig tegen elkaar of tegen hun eigen spiegelbeeld :D.

Dus zet hem op allemaal en zorg dat je een foto te pakken krijgt waarop je parkietje wat minder schattig doet ::)

succes!

Caradow

Laat ik het spits maar afbijten dan ;)

Boeffie en Lieffie willen even uitvechten wie er de baas is en doen gemeen tegen elkaar ;)




Milo-Pixel


lotte/dorus

Dorus (blauw) kan soms heel gemeen zijn naar Lotte (grijs) maar gelukkig leert Lotte steeds beter van zich af te bijten.

[verwijderd door de beheerder]

ilka

Mijn valkje Gaia doet weer een verwoede poging om te laten zien dat hij de baas zou moeten zijn...maar helaas...grasje Terra wint keer op keer ;)

[verwijderd door de beheerder]

Deniese

De foto is niet scherp maar speedy zijn snavel helaas wel. ;)

[verwijderd door de beheerder]

Sanne


Meltjuh

Macho en Tika die in zijn rug wilt bijten :-X

[verwijderd door de beheerder]

Danielle

Sammie jaagt Sjimmie weg, zodat ze het drinkbakje niet hoeft te delen.
Het ging met zo'n vaart, dat ik het zelfs niet scherp op de foto heb gekregen  ::)



[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

Helaas heb ik zelf geen goede foto kunnen vinden (staat er ergens een in mijn backup van foto's, maar kan hem niet vinden).
Ik stuur deze foto in namens Ilse. Scotty en Taillou waren het niet helemaal met elkaar eens. ;)

[verwijderd door de beheerder]
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

#11
Mag ik nog? Mag ik nog?
Kwam ik zojuist tegen...

Mini Taillou (toch Renate?) vindt het niet leuk dat papa op bezoek komt, terwijl hij heerlijk bij Ilse zit.

inderdaad Taillou ;) Cara


[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

OK mensen, de poll staat online.
Stemmen maarrrrr!!!!  ;D



Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter




Caradow