Silly's Vleugeltje

Gestart door Kleintjes, december 23, 2008, 13:09:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

ik weet niet of dit hiervoor de juiste plaats is, maar 't leek mij beter dan bij verzorging of dergelijke.

Ik zag namelijk zojuist dat Silly's veren erg slordig zaten op haar rechter vleugeltje. Ik dacht dat ze eerst misschine wat onhandig gespeeld had (Krijgt ze ook voor elkaar om dan de veren totaal door de war te hebben) maar nadat ik even wat beter gekeken had blijkt er 'n vervormde veer te zitten. Dit nieuwe veertje is gekruld?! Ze is in de rui en dit veertje is nieuw. Ook heb ik gezien dat enkele veerschachten 'n ietsje bloeddoorlopen zijn, zowel 'oude'  als nieuwe.

Ik zal proberen of ze dadelijk op de foto wilt (Willen zal ze wel niet maar of ze mee werkt  ;)), dan zal ik die zo snel als 't kan hierbij plaatsen.

Weet iemand of dit kwaad kan of dat ik 't gewoon kan laten zijn zoals 't is? (Ikzelf vermoed dat er wellicht iets mis is).

Ik hoop dat iemand iets weet of wellicht suggesties heeft (Zinvol, dat wel), ik heb gegoogled maar kom niet echt verder..

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Chicowen

Hmm... lastig... Als ze er zelf geen last van heeft, dan zou ik het zo laten. Als je ziet dat ze er wel last van heeft, zou ik als ik jou was even (telefonisch) contact opnemen met een VA om even te overleggen.
Maar ik ben benieuwd naar de foto.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Als ik je omschrijving goed begrijp heeft ze waarschijnlijk last van (wat) bloedpennen of dubbele veren.
Als je het gevoel hebt dat ze er last van heeft/er aan zit te trekken, dan is het vervelend en kun je er beter mee naar een VA. Die zal hem er dan uit trekken.

In principe kan dat geen kwaad, maar het kan erg irriteren en het kan zijn dat ze er daardoor aan gaat knagen.

Heeft ze er vaker last van, ga dan eens advies inwinnen over wat je bijvoorbeeld aan de voeding kunt doen...
Bij Quint heeft het lang geduurd, maar die lijkt er nu vanaf te zijn (had er leek rui wel 1 of twee tussen zitten en kon daarvan helemaal in de war raken).
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Hoihoi,

Ik zal haar de komende tijd goed in de gaten houden. Ik vermoed dat 't wel lastig is aangezien de andere slagpennen er overheen liggen / steken. Als ze er last van gaat krijgen (in elk geval duidelijk last) dan laat ik 't weghalen. Voor nu zie ik 't dan even aan.

Hierbij de foto's. Zijn niet echt super geweldig maar wel duidelijk genoeg.

Silly liet zich alleen onder zwaar protest (Lees; Bijten, trappelen en poepjes) op de foto zetten.

Ik hoop dat de foto's wat meer duidelijkheid geven.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps Sorry dat de foto's dwarsliggen. Even vergeten 't mobieltje wat te draaien lol. Batterij van de 'gewone'  camera is nog niet opgeladen.

[verwijderd door de beheerder]
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Het is moeilijk te zien, waarschijnlijk voor jou beter, omdat je weet wat je ziet.

Maar hou het maar even in de gaten. Als het niet eerder zo was, zou ik gewoon even afwachten.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Hoihoi,

ik hou 't sowieso even in de gaten, aangezien er nog pennen doorkomen omdat ik wil weten of deze normaal zijn of ook gekruld.
Als de batterijen geladen zijn zal ik proberen 'n duidelijkere foto te plaatsen.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses