mooie kamer voliere

Gestart door spetter, december 15, 2008, 20:24:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

spetter

Ik ben hier een tijd niet geweest omdat ik druk met de caafjs ben, maar nu heeft een vriendin van mij haar mooie kooi te koop en ik heb aangeboden om te helpen.
Ze had 6 vogeltjes maar door ouderdom nu nog maar 2 dus deze kooi is veel te groot voor haar geworden, ze heeft hem net 3 weken best sneu dus.
De vogels  mogen de hele dag los en haar huis is heel erg klein ze heeft hem genomen voor de vogeltjes omdat ze vond dat ze ruimte nodig hadden maar ze waren al oud maar toch ze hoopte dat ze langer zouden blijven genieten van de kooi.
Nu er nog 2 kwetteraartjes over zijn krijgen ze een kooi een slag kleiner die dus beter in de kamer past.




hij is volledig demontabel dus kan zo makkelijker mee worden genomen in de auto.

Hij staat in voorschoten hij was 90 euro dus doe een redelijk bod dan vraag ik wat zei er van vind.

Formaten:  81x48x163, kooihoogte is 93 cm, tralieafstand 1,5cm.


Bericht aangepast en van benodigde info voorzien. Daarna topic opgeschoond. Gelieve alleen te reageren indien er serieuze belangstelling is, zie: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0 Gr. Ingrid