nieuw hier

Gestart door dianatjuhh, december 04, 2008, 21:43:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dianatjuhh

hoii allemaal,,
ik ben nieuw hier,,
ik sta al bij meerdere forums ingeschreven..
info over mij....
ik ben diana ik kom uit tilburg ik ben 18 jaar en heb de volgende dieren:::::::

2 katen + 1 straatkat die alleen komt eten.
2 konijnen.
2 schildpadden.
11 vogels tot nu toe er komen er morgen 2 bij en zaterdag mischien nog 1.
1 koppel goudmantel pracht rosella's nog niet helmaal op kleur zijn van februari rosella is pas met 18 maanden voledig op kleur.
1 koppel roodruggen ik denk lutono pop en wildkleur man.
1 koppel gele kakariki's.
2 koppels valkparkieten.. 1 koppel tam man= wildkleur pop= gepareld.. en 1 pop lutino en haar mannetje is ook wildkleur..
4 grasparkietjes. 1 groene wildkleur, 1 geel groen, 1 blauw wildkleur, 1 bondte wit met blauw, worden er deze week 6 er komt een albino koppeltje bij.. :-X :P
1 kanarie man.. die is van me moeder. geel..
het zijn allemaal nog jonge vogels van net geen 1 jaar oud behalve de roodruggen( 1 jaar) en 1 grasparkietje (4 jaar)

ik wil volgend seizoen voor het eerst broeden. 1 koppel tegelijk. heb ook maar 1 kooi waar ze in kunnen broeden binnen.. en ik wil de jongen tam maken door ze iedere dag in de hand te houden.. en ook maar 1 x per jaar op de kakariki na die ik denk 2 rondes. het is maar voor mijn hobby van al vanaf januari info aan het verzamelen..
nog tips laat maar horen zijn altijd welkom.

en dat was mijn beestenboel..
foto's hier komen ze.. ik weet dat forums dol zijn op foto's dus hier zijn ze...
ik ga deze week nieuwe foto's maken..

Fotos verwijderd... Hier is het plaatsen van fotos alleen toegestaan ter verduidelijking van een vraag... Zie forumregels ;)
Voor het showen van fotos hebben wij het fotoalbum, daar kun je je fotos kwijt.  Caradow


gr diana