Wanneer houd het op??

Gestart door kirtiz, november 29, 2008, 17:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirtiz

Mijn parkietje is nog steeds bezig met z'n balletje, het is nu al meer als 2 mnd aan de gang.
Hoe lang duurt het voordat zijn liefde voor zijn balletje ophoud, hij blijft er maar op rijen.
En hij blijft maar schreeuwen en rijen op zijn balletje ik dacht dat houd wel op na een tijdje maar dat tijdje is allanggg voorbij.

Ik weet niet meer wat ik moet doen.  ???

Milo-Pixel

Ik zou hem lekker zijn gang laten gaan, hij doet er niemand kwaad mee, toch?

Over dit onderwerp is trouwens heel veel te vinden met de zoekfunctie van het forum.

angels-birds

Ik zou hem ook lekker zijn gang laten gaan.. Als hij dat balletje nou zo leuk vind :) En als het je echt stoort, kan je hem afpakken, maar dan kan je parkietje ongelukkig worden en dat wil je niet.. En wie weet vind hij wel weer iets anders, om zijn behoefte te uiten :)

kirtiz

Ja maar dat is toch niet normaal dat hij dit blijft doen, dat het een periode is dat ze het doen ok maar dit blijft toch niet aanhouden??

mick

Ik gok dat dit een mannetjes parkiet is en dat je 1 parkietje hebt want dit is meestal zo. Hij ziet het waarschijnlijk zo als z'n vrouwtje. Mischien duur het nog een paar dagen, weken, maanden, jaren dat kan niemand voorspellen.

roha

Citaat van: mick op november 30, 2008, 14:59:41
Ik gok dat dit een mannetjes parkiet is en dat je 1 parkietje hebt want dit is meestal zo. Hij ziet het waarschijnlijk zo als z'n vrouwtje. Mischien duur het nog een paar dagen, weken, maanden, jaren dat kan niemand voorspellen.


Ook popjes doen aan zelfbevredinging  ;)

kirtiz

Ja het is inderdaad een mannetje en ik heb er maar 1.
aha dus dit gaat nog een tijdje duren haha  ::)
ja maar als hij dit doet roept ie en fluit hij, maar ik reageer er niet op want straks denkt hij dat ik dat leuk vind als hij dat doet, maar hij kan ook zo schreeuwen daarna  :'(

angels-birds

Nou hij heeft er dus duidelijk plezier mee :P En dat schreeuwen is misschien wel om zich zelf te uiten.. Zoals mensen na hijgen, schreeuwd een parkiet misschien wel.. Misschien een beetje apart hoe ik dat neer heb gezet, maar wist het even niet anders.. Tja dan kan je er niet veel aan doen, denk ik.. Negeren lijkt mij dan ook het beste, anders blijft ie je roepen :P

Groetjes

Mars

Als je maar 1 vogeltje hebt, dan is het logisch dat hij zijn plezier ergens op richt.
Het kan helpen er een popje voor hem bij te zetten, maar soms ook niet.

Verder is het volkomen natuurlijk en zou ik me er neit te veel zorgen over maken, tenzij je eht gevoel hebt dat hij te veel zaadjes opgeeft en zelf afvalt.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

kirtiz

Nee dat heeft ie niet dat ie zaatjes opgeeft, ja ik hoef hem soms alleen even te roepen of iets te zeggen en dan begint ie weer hoor  :P asl hij los is doet hij het niet op mij ofzo of een ander voorwerp dan wilt hij alleen maar kusjes  :-*, ik vind het niet erg maar soms denk ik  :'( hou eens op zo vaak is nou ook weer niet nodig.