ParkietenFreak Shop!

Gestart door Caradow, november 29, 2008, 10:08:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Hallo allemaal,

Hebben jullie alle kadootjes voor onder de kerstboom al in huis? Nog niet? Dat komt dan goed uit!
Hierbij bieden we jullie de mogelijkheid om artikelen met ons nieuwe logo te bestellen. En dat is toch hartstikke leuk!
En dat doen we natuurlijk niet om er zelf als team beter van te worden. Alle winst gaat in de pot voor de sponsoractie van het NOP
.



Hoe werkt het:

  • Kies 1 of meer artikelen uit onderstaande lijst
  • Download het bijgevoegde bestelformulier en vul deze volledig in.
  • Stuur het volledig ingevulde bestelformulier naar caradow@parkietenweb.nl
  • Maak het bedrag over aan Chicowen, haar gegevens staan op het bestelformulier. Vermeld bij je betaling je forumnaam!!!
  • Zorg dat je betaling voor 12 december 2008 binnen is bij Chicowen, pas dan is je bestelling definitief
  • op 12 december 2008 worden alle artikelen besteld bij onze leverancier(s)
  • Na binnenkomst van de bestelling, word dit zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd.
  • Genoemde prijzen zijn inclusief verzendkosten

En dan het belangrijkste: Wat hebben we in de aanbieding!
We hebben er voor gekozen om nu produkten aan te bieden die gemakkelijk en goedkoop te verzenden zijn.
In het voorjaar, voor de volgende meeting, zullen er ook mokken en mogelijk nog andere produkten aangeboden worden, die dan op de meeting overhandigd kunnen worden. Maar dat komt dus in het voorjaar.

Je kunt nu een keuze maken uit onderstaande artikelen:


Een mini T-shirtje, voor in de auto of gewoon thuis op je raam. Formaat: 13x18 cm
Prijs: € 5,-



Het welbekende linnen tasje met Logo
Prijs: € 7,50




Een dames Tshirt. Kleur WIT met het nieuwe Logo.
Verkrijgbaar in de maten: S-M-L-XL-XXL
Prijs: € 17,50





Een heren/unisex Tshirt. Kleur WIT met het nieuwe Logo.
Verkrijgbaar in de maten: S-M-L-XL-XXL-XXXL
Prijs: € 17,50




BabyTshirt. WIT met Logo.
Maat(naar leeftijd): 12, 18 of 24 maand
Prijs: € 12,50


De opdruk op de (baby) Tshirts komt overeen met het miniTshirtje

Kalender 2009. Er volgt nog (na 5 dec) een afbeelding waar je een indruk kan krijgen hoe de kalender eruit komt te zien. Hier wordt achter de schermen hard aan gewerkt. De kalender zal allerlei fotos/collages bevatten, van fotos van de parkietjes van verschillende leden.
Natuurlijk kun je hem wel alvast bestellen!

* We hebben zojuist het bericht van de drukker ontvangen dat de kalenders in Januari geleverd zullen worden. Je kutn tot 12 december je kalender bestellen, maar deze zal dan los van je eventuele andere bestelling in januari geleverd worden. *
Prijs: € 10,-


[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst!  ;D ;D


Chicowen

Mijne is ook geplaatst!! :D  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Besteld! (nou ja, ga ik NU doen)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Piknikki

Als Jorijn ooit nog wakker wordt zal ik 'm eens vragen of ik via hem met PayPal kan betalen. Want ik heb nog steeds geen bankrekening. :P
Chicowen, accepteer je echt geen creditcard? :-X

Caradow

Je mag het vast ook wel persoonlijk komen overhandigen, het geld ;)

Petr@

De kalender bestel ik meteen,ik ben daar al heel lang naar op zoek ;D ;D
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Jorijn

Citaat van: Piknicky op november 30, 2008, 10:45:25
Als Jorijn ooit nog wakker wordt zal ik 'm eens vragen of ik via hem met PayPal kan betalen. Want ik heb nog steeds geen bankrekening. :P
Chicowen, accepteer je echt geen creditcard? :-X

PayPal is goed, stuur ik het geld door naar Marjolein :). PayPal adres is jorijn@jorijn.com.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

tup en joep

ik zou graag het baby tschirt willen maar dan in de leetijd 4of 6 maanden kan dat ook ?
want als ons kindje 12 maanden is is het te koud voor een tschirt

roha

Ik ga ook voor de kalender. De bestelling en betaling doe ik wat later.

Mars

Leuk mensen! Jullie weten nog niet eens hoe de kalender er uit komt te zien, maar zijn toch enthousiast!
Ik zal snel aan de slag!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

marian

Ik heb zojuist ook een tas en een kalender besteld.
Maar Marcia een kalender met mooie, lieve en schattige parkietjes kan niet anders dan mooi zijn!!!  :D

Groetjes,
Marian

Caradow

@ Andrea:

Een shirtje in een kleinere maat kan wel, maar zal veel korter mee gaan dan en shirtje in een iets groter maatje. Dit omdat de baby voor het eerste jaar, veel sneller uit zijn kleertjes groeit. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om de kleinste 12 maanden te doen, omdat je hier uiteindelijk ws toch langer plezier van kan hebben. Wil je toch perse een maatje 6 mnd (wat ik me in jou geval ook wel weer kan voorstellen)  dan kan dat. Vermeld dan bij de maat 6 maand op het bestelformulier.

tup en joep

@ caradow:
als ik nog meer kinderen krijg kan het volgende kindje dit schirtje toch ook aan
en ik kan het door geven in de familie dan hebben straks veel kindjes het gedragen

dus ik bestel hem dan wel in een kleinere maat

tup en joep

heb mijn bestelling ook gedaan

Caradow

Er kan nog steeds besteld worden mensen!

Milo-Pixel

Ik heb de kalender besteld :)

Chicowen

hihi, dat wist ik al. ;) Checkte toevallig mijn rekening. :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Fijn :) dus ik hoef het bestelformulier niet te openen?

(anders moet ik eerst plugins zoeken om dat te doen ;))

Chicowen

nu niet misschien... maar wel voor het adres. :P
Heb je ook al het bestelformulier ontvangen van die ene grote en gemene. ;) :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.