r.i.p. Luna*

Gestart door *Esther*, november 26, 2008, 18:09:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Esther*

Vanmiddag vond ik mijn lieve Luna heel onverwachts dood in haar kooi...... :(
Ik ben er erg verdrietig van. Gisteren kwam ze nog naar me toegevlogen om te kroelen. Toen vond ik haar al wat mager dus had ik een extra gierststengel en een soort koekje aan haar gegeven. Daar heeft ze vanmorgen nog lekker van gesnoept. En toen ik vanmiddag thuis kwam van het boodschappen doen lag ze ineens op de bodem van de kooi.
Ik mis haar verschrikkelijk. Ik moet elke keer wennen als ik naar de kooi kijk, omdat ik verwacht dat ze op haar stok zit. En ik vind het nu al stil in huis... :( :( :(
Ze mocht maar 4 jaar worden.

Chicowen

Jeetje wat onverwacht.  :o  Veel sterkte met dit verlies.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter

Hè Esther wat vervelend voor je :( :'( Je weet niet of ze een ziekte had en verder gedroeg ze zich helemaal normaal?

Waarschijnlijk was je erg gehecht aan je vogeltje. Ik weet zeker dat die lieve Luna haar oogjes op aarde gesloten heeft, maar dat ze in je hart altijd door zou leven.

Moge ze zo lang mogelijk voortleven in je hart.

Sterkte Meid! Wouter

Jasmin

Wat onverwacht :( Veel Sterkte!

roha

Jeetje  :( wat verdrietig om zo plots je Luna te moeten missen.
Heel veel sterkte.  :(

marian

Wat onverwacht..


sterkte

1972marloes

wat verdrietig,
onze storm lag vorige week ineens dood in de kooi pas 11 maanden.

Ik weet dus heel goed de pijn en schuld gevoel heb ik iets gemist.

kon ik het voorkomen.

rust zacht Luna


Caviaplanet

 :(  Heel veel sterkte gewenst.

Groetjes
Jolanda

Caradow


*Esther*

Vanmmorgen heb ik haar begraven...kon maar moeilijk afscheid nemen. Steeds als ik naar haar kooi kijk dan verwacht ik dat ze er nog zit en dan denk ik weer: Oh nee....ze is er niet meer.
Schuldgevoel is er ook, net zoals marloes al zei. Ze was niet zo lekker, maar dat was ze altijd als ze in de rui zat. Ze was een paar weken geleden ook ziek geweest en toen heeft ze antibiotica gehad. Dus misschien was het toch nog niet helemaal over.
Ook lag er een zitstok naast haar. Dat stokje viel wel vaker en ik had hem de dag ervoor opnieuw opgehangen. Nu zit ik de hele te tijd te denken: Had ik dat maar niet gedaan. Of had ik nou haar kooi maar verschoond, of had ik nou maar dit..
Goh wat kun je zo'n klein beestje missen zeg!!

Milo-Pixel

Sterkte met het verlies van je kleine vriendje :(

hillie

Sterkte met het verlies van Luna. :(
En voel je niet schuldig.