Het nieuwe forum ontwerp

Gestart door Jorijn, november 25, 2008, 00:09:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

roha

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 22, 2009, 18:34:06
Jorijn doet wel héél veel, maar niet alles alleen. 8)
De Parkieten-Freak website hou ik zelf bij, Jorijn schrijft software voor o.a. dit forum, studeert en werkt ook nog eens.
Misschienb een tip om dan de taken toch maar beter en efficienter te gaan verdelen

Op het forum staat geen logo en op mijn website ook niet. (Wel een header, maar dat is geen logo).
Nee, klopt, maar wel op sleutelhangers, mokken, t/shirts, tassen e.d.


Jorijn

CiteerMisschienb een tip om dan de taken toch maar beter en efficienter te gaan verdelen

Voor zover ik weet programmeert er verder niemand hier. Indien dit wel zo is hoor ik dit graag.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kleintjes

Citaat van: Jorijn op juni 29, 2009, 11:37:03
Voor zover ik weet programmeert er verder niemand hier. Indien dit wel zo is hoor ik dit graag.

Even 'n vraag over dat programmeren: Is dat lastig te leren? Ik wil best eens testen of me dat lukt, mocht je bereid zijn wat uitleg e.d te verstrekken.
Je weet, ik ben de beroerdste niet en ik ken wel (enigszins behoorlijk) de weg met en van PC's. Kijk maar wat je vindt, als 't te lastig is begrijp ik dat best ^^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Citaat van: Kleintjes op juni 29, 2009, 19:26:24
Even 'n vraag over dat programmeren: Is dat lastig te leren? Ik wil best eens testen of me dat lukt, mocht je bereid zijn wat uitleg e.d te verstrekken.
Je weet, ik ben de beroerdste niet en ik ken wel (enigszins behoorlijk) de weg met en van PC's. Kijk maar wat je vindt, als 't te lastig is begrijp ik dat best ^^

Het beste kun je hiervoor op google even zoeken. Ik vind het moedig dat je er aan wilt beginnen en leuk dat je mee wilt helpen, maar de technieken voor een forum leer je pas een jaar of twee later... :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kleintjes

Oke, dan zal ik Google eens aanvallen en kijken wat die me vertelt.
Ik wil zo ongeveer alles eens geprobeerd hebben dus ik zal me eens gaan inlezen. Als ik er niet uit kom of als de kluif te groot is laat ik 't je wel even via PB weten. Deal? ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

Citaat van: Jorijn op mei 29, 2009, 14:05:01
Druk druk druk... :(

Ach, de site en het forum zien er nu ook heel mooi uit, en alles werkt altijd goed, makkelijk en efficient,
en dat is het belangrijkste toch.  :)


Wouter

Precies we hebben allemaal de tijd. Jorijn doet wat hij kan. Ik heb respect voor hem dat hij het überhaupt aandurft helemaal in zijn eentje een forum zelf te programeren! ;D