Het nieuwe forum ontwerp

Gestart door Jorijn, november 25, 2008, 00:09:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jorijn

Omega staat voor vreemde tekens invoeren:



Spellingscontrole:

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

WoooooW!  8)
We kunnen zelfs kaarten zie ik  ;)
Zonder gekheid, het ziet er gelikt uit!  ;D


DarkWolf

Waaw het ziet er echt super uit ;D
Ben benieuwd als we het geheel te zien krijgen :D

roha

Ik kan ook niet wachten tot het klaar is, ik vind het echt waanzinnig worden ;D ;D

Wouter

Ik vind het zeker erg mooi, maar nog steeds vind ik dat er niks mis is met het oude ontwerp :P

Jacko

En, hoe staat het met het 'transformatie proces' ? :)

Jorijn

Citaat van: Jack· op december 22, 2008, 23:18:15
En, hoe staat het met het 'transformatie proces' ? :)

Ik ben eigenlijk alleen nog maar onder de motorkap bezig geweest, dus er zijn geen grote visuele wijzigingen. De beveiliging is ernstig aangescherpt, hackpogingen zijn uitgesloten en ook spammers worden tegengehouden. Ik heb wat gemak gecreeerd bij de prive berichten, je kan berichten nu ordenen door ze simpelweg naar een map te slepen. Simpeler dan dat kan het niet worden.

Vanaf nu is het mogelijk om ook echt prive berichten te sturen, ze worden nu ook echt op gelezen gezet nadat het bericht geopent is, etc. Geen mega veranderingen, maar wel noodzakelijk voor complete werking :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Marjolein90

Heel mooi!! Ziet er zeker gebruiksvriendelijk uit en heel strak :D! Misschien hier en daar ook een ander kleurtje dan blauw? Parkietjes zijn immers ook kleurige vogeltjes  :-\...

hillie

Kan volgens mij niet om dat het van nieuw logo wordt gemaakt en die is blauw.

Wouter

Hoe staat het ervoor? Ben erg benieuwd!

ibi

Wanneer komt de Nieuwe Stijl? :P

Jorijn

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet de hoeveelheid tijd heb die ik hoop. Maar uiteindelijk komen we er wel!
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

ibi


Jacko

Laatste post is alweer een tijdje terug: nog updates :)?

Jorijn

Citaat van: Jack· op mei 28, 2009, 17:23:16
Laatste post is alweer een tijdje terug: nog updates :)?

Druk druk druk... :(
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Jacko


roha

Wanneer gaat dit nu dan eindelijk eens gebeuren,
iedereen maakt al reclame voor PF en showt trots op allerlei manieren het nieuwe logo en dan komen er mensen op pf en daar staat een ander logo, kan je niet iemand helpen Jorijn, als je het zo druk hebt. Je hoeft toch niet alles alleen te doen.
Zeg t maar hoor als ik iets kan doen om je drukte te verminderen, zodat je met pf weer aan de slag kan, Hakuna Matata!!

Wouter

Ik ben ook berijd om te helpen! :) Ik weet inmiddels ook wat van fora af! (een beetje in ieder geval)

Jorijn

Het forum van PF is geen noodzaak. Het is leuk en mooi maar daar blijft het voorlopig bij. Zolang het nog geen inkomstenbron is gaan de opdrachtgevers die geld in het laatje brengen voor o.a. het laten draaien van deze server nog steeds voor.

Nogmaals: Zodra ik wat meer tijd heb zal ik heus wel wat investeren in het nieuwe forum, maar voorlopig zit ik even tot aan de rand vol met werk.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Citaat van: roha op juni 22, 2009, 11:38:40
Wanneer gaat dit nu dan eindelijk eens gebeuren,
iedereen maakt al reclame voor PF en showt trots op allerlei manieren het nieuwe logo en dan komen er mensen op pf en daar staat een ander logo, kan je niet iemand helpen Jorijn, als je het zo druk hebt. Je hoeft toch niet alles alleen te doen.
Zeg t maar hoor als ik iets kan doen om je drukte te verminderen, zodat je met pf weer aan de slag kan, Hakuna Matata!!

Jorijn doet wel héél veel, maar niet alles alleen. 8)
De Parkieten-Freak website hou ik zelf bij, Jorijn schrijft software voor o.a. dit forum, studeert en werkt ook nog eens.

Op het forum staat geen logo en op mijn website ook niet. (Wel een header, maar dat is geen logo).

Ter zijner tijd ga ik de website overzetten naar een CMS omdat dit veel gemakkelijker is te onderhouden dan de huidige website.
Het CMS ga ik zelf aanpassen en dat vergt tijd. Ik wil zoveel mogelijk zelf uitzoeken en af en toe is dat wat gepuzzel.
Ik hoop deze winter een CMS af te leveren aan mijn schoonzus. Een kleine website, ideaal om mee te beginnen.
Pas daarna komt de Parkieten-Freak website aan bod omdat deze site qua grootte en structuur heel wat minder eenvoudig in elkaar zit.