Het nieuwe forum ontwerp

Gestart door Jorijn, november 25, 2008, 00:09:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ja, vind ik ook gewoon goed hoor! Afzender en tijdstip.

Die ledenzoekfunctie, als die er bij komt, kan die ook gemakkelijker? Ik bedoel: als je nu Chico in zou vullen, krijg je niet Chicowen..
Of wil ik te veel? ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

Citaat van: Parkieten-Freak op november 29, 2008, 12:44:24
Ja, wat mij betreft is het ook goed zo.  ;)
Kun je wel als je een nieuw bericht wil sturen naar leden zoeken? (Net zoals nu het geval is?)

Dit staat wel in de planning :)

Citaat van: Mars op november 29, 2008, 12:56:30
Ja, vind ik ook gewoon goed hoor! Afzender en tijdstip.

Die ledenzoekfunctie, als die er bij komt, kan die ook gemakkelijker? Ik bedoel: als je nu Chico in zou vullen, krijg je niet Chicowen..
Of wil ik te veel? ;)

Ik ben aan het twijfelen tussen een auto-suggestie balk en een echt zoekformulier. Het eerste is het zelfde als je in firefox/internet explorer hebt, je typt www.goo in en hij maakt er www.google.nl van. Het zoekformulier mag voor zichzelf wijzen. :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

Bijlage 1: Zoals het er nu uit ziet na suggesties
Bijlage 2: Het nieuwe schrijf scherm. (Links komen nog smileys)
Bijlage 3: Speciaal voor Mars

Kom maar op met meer suggesties, opmerkingen, klachten en dergelijk :)

[verwijderd door de beheerder]
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow


Jacko

Mooi ;),

Een ding bij bijlage twee,
misschien mooier om het typveld door te trekken helemaal naar links? Zodat je een grotere balk krijgt?
Nu heb je zo'n lege ruimte daar.


Gr

Mars

Citaat van: JackĀ· op november 30, 2008, 10:49:38
Een ding bij bijlage twee,
misschien mooier om het typveld door te trekken helemaal naar links? Zodat je een grotere balk krijgt?
Nu heb je zo'n lege ruimte daar.


Jorijn schreef nog :'links komen nog smilies'. Dus dat komt helemaal goed!



Jorijn, hebben we al eens gezegd hoe fantastisch je bent? Zo niet: je bent een topper (ehm... daar wil je misschien niet mee vergeleken worden, staat synoniem aan ruziende mannen in roze pakken), je bent groots (vanuit mijn gezichtspunt, vrij laag aan de grond, dus misschien ook niet echt een goede benaming), ehm.... Goed zo!

:D
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

#47
Het ziet er perfect uit Jorijn!  ;D
Wij krijgen straks gewoon het aller aller aller allermooiste forum van Nederland! Jawel!  ;D

@ Jack:
Ik denk dat in het witte vlakje straks de smiley's komen.  ;)

Ow edit// Mars is me net voor.

Offtopic
@Mars: dat zijn relnichten! :P 


Chicowen

Ziet er super uit Jorijn!! :D
Ons forum gaat zoooooooooooooooooooo mooi worden!!! :D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Piknikki

Relnichten? Ik heb geen reden om met Jorijn te vechten. :P

Want het ziet er toppie uit. Veel mooier dan ik me kon voorstellen. ;D

Parkieten-Freak

Citaat van: Piknicky op november 30, 2008, 11:12:45
Relnichten? Ik heb geen reden om met Jorijn te vechten. :P.............

LOL  :P


Caradow

Nikki scheet, jij bent ook geen relnicht..  jij bent een lieve nicht en zolang jij je ruzietjes met medenichten niet via de pers uitvecht, ben je geen relnicht ;)

We mogen heel trots en blij zijn op en met onze Jorijn :)



Milo-Pixel

Wauw Jorijn, echt heel erg gaaf!! Ziet er helemaal super uit :).

Jorijn

Citaat van: Mars op november 30, 2008, 11:00:40
Jorijn, hebben we al eens gezegd hoe fantastisch je bent? Zo niet: je bent een topper (ehm... daar wil je misschien niet mee vergeleken worden, staat synoniem aan ruziende mannen in roze pakken), je bent groots (vanuit mijn gezichtspunt, vrij laag aan de grond, dus misschien ook niet echt een goede benaming), ehm.... Goed zo!

Dat je doet waar je goed in bent en er plezier in hebt wil niet zeggen dat je meteen fantastisch bent :P Maar toch bedankt, haha.

Citaat van: Piknicky op november 30, 2008, 11:12:45
Relnichten? Ik heb geen reden om met Jorijn te vechten. :P

Hahaha
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

hillie

Nou jorijn er is geen woord te weinig gezegt.
Ik sluit me bij de andere aan.
Het wordt een mooi forum

Jacko


Sonja

WOW!!!! ;D

Wat een SUPER forum krijgen we, ziet er helemaal geweldig uit!!

Goed gedaan Jorijn! ;D

Jorijn

Vandaag niet zoveel gedaan. Wel spellingscontrole gemaakt:

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Citaat van: Jorijn op november 30, 2008, 23:26:31
Vandaag niet zoveel gedaan. Wel spellingscontrole gemaakt:



Nou, dat is al heel wat!  ;D
Ehm, waar staat de letter omega trouwens voor? Is die voor de spellingscontrole?  :)


Milo-Pixel

Citaat van: Parkieten-Freak op november 30, 2008, 23:52:30
Ehm, waar staat de letter omega trouwens voor? Is die voor de spellingscontrole?  :)

Hihi, ik vroeg me hetzelfde af :P

Heel er handig, zo'n spellingscontrole ;) Weer super gegaan ;D