Het nieuwe forum ontwerp

Gestart door Jorijn, november 25, 2008, 00:09:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Ik vind ook niet dat het vogeltje teveel terug komt. Het is juist leuk, herkenbaar voor ons forum en heel eigentijds.  :)
Daarnaast heb ik in het verleden niemand horen klagen over het feit dat die weegschaaltjes veelvuldig gebruikt worden in SMF


Chicowen

Ik vind het ook juist leuk dat de vogeltjes terugkomen, dat geeft juist herkenning en onze eigen uitstraling.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

we zijn tenslotte een VOGELTJES Forum  en geen weegschaaltjes forum ;)

hillie

Ik vindt het ook leuk ontwerp.
En dat het vogeltje te veel voorkomt  vindt ik niet erg.
Het hoort er bij.

Jacko

Oké, persoonlijke voorkeur dus ;), Jorijn moet maar zien wat 'ie ermee doet ;)

Wanneer mogen we de nieuwe skin ongeveer verwachten?

Gr.

Piknikki

Misschien het vogeltje iets, erm, subtieler daar voor die boards? In 'n soort van watermerk achtig iets? Dan staat het vogeltje er toch, maar valt het niet zo erg direct op? :)

Jasmin

Ziet er mooi uit Jorijn ;D

Citaat van: Jorijn op november 25, 2008, 19:50:06
Nee. Alle gegevens worden meegenomen.
Gelukkig, het heeft me veel tijd gekost om zoveel zinnige berichten te plaatsen :P

Jorijn

Citaat van: Jack· op november 25, 2008, 21:49:53
Wanneer mogen we de nieuwe skin ongeveer verwachten?

Ergens wanneer ik een goeie bundel met vrije tijd vind :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

simpy

Erg mooi!!

Het toekomstige-nieuwe forum vind ik persoonlijker mooier en rustiger dan die u nu heeft...

Siomone

DarkWolf

Dit forum wordt overschreven of komt het via een andere link op internet te staan?

Wouter

Ik neem aan dat dit forum simpelweg (nouja... simpel...) geupdate wordt, en daardoor op dit domein blijft staan.

Jorijn

Alles blijft op de zelfde plek staan. Ook worden alle berichten, leden-data en bijlages meegenomen :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

simpy

Citaat van: simpy op november 27, 2008, 19:17:11
Erg mooi!!

Het toekomstige-nieuwe forum vind ik persoonlijker mooier en rustiger dan die u nu heeft...

Simone

Nog een klein dingetje wat me vandaag pas opviel: Het nieuwe forum combineert beter met de website.
Beetje stom misschien omdat in een 2e berichtje nog te moeten zeggen maargoed. ;)

-xx Simone

Jorijn

Ik heb vandaag een start gemaakt aan het onderdeel privé berichten. Op verzoek van Marjolein rekening gehouden met een flinke hoeveelheid berichten.

Zodra je de pagina binnenkomt krijg je een simpel overzicht met je mappen en berichten. Zodra je op een bericht klikt zal deze open schuiven en kun je het bericht lezen. Geen onnodige informatie meer op je scherm die je niet gebruikt dus :)

Wat hier getoond wordt is natuurlijk nog niet af, ik moet nog ergens wat knoppen kwijt en dergelijk. Wel wil ik jullie hier vragen welke informatie (van de gebruiker) jullie handig vinden om terug te zien bij het bekijken van een privé bericht.

[verwijderd door de beheerder]
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow

Ziet er ook goed en overzichtelijk uit Jorijn!


Mars

Mooi hoor!

Over de info die we willen zien: wat zijn de mogelijkheden, want ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen.  :P

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

Citaat van: Mars op november 29, 2008, 10:15:01
Mooi hoor!

Over de info die we willen zien: wat zijn de mogelijkheden, want ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen.  :P

Groeten Marcia

Op dit moment zie je een latijns verhaaltje. Dit is puur om de ruimte even sierlijk op te vullen zodat het niet zo nep lijkt. In dit ruimte kan ik vrijwel alles kwijt, maar waar het om draait is natuurlijk het prive bericht wat iemand je heeft gestuurd.

Nu is de vraag van mij aan jullie; Welke extra informatie zou je graag willen zien in deze ruimte, je kan hierbij denken aan de naam van de persoon, onderwerp van het bericht, tijdstip van verzenden, avatar van persoon, etc. :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow

Zoals het er nu staat, afzender en tijdstip zijn wat mij betreft voldoende.

Milo-Pixel

Citaat van: Caradow op november 29, 2008, 11:18:21
Zoals het er nu staat, afzender en tijdstip zijn wat mij betreft voldoende.

Hier sluit ik me bij aan :)

Parkieten-Freak

#39
Ja, wat mij betreft is het ook goed zo.  ;)
Kun je wel als je een nieuw bericht wil sturen naar leden zoeken? (Net zoals nu het geval is?)