Het nieuwe forum ontwerp

Gestart door Jorijn, november 25, 2008, 00:09:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jorijn

Beste mensen,

Afgelopen meeting hadden we het er over dat samen met het nieuwe logo ook een nieuw forum (ontwerp) zou komen. Ik ben de afgelopen paar dagen druk aan het tikken geweest en ik denk dat er een degelijke preview vrijgegeven mag worden.

Graag ontvang ik van jullie de eerste indrukken, meningen en verbeterpunten. Eventueel ook functionaliteiten die eigenlijk in dit forum missen en die je er toch graag bij wil hebben, of juist niet.

Het kan nu nog alle kanten op :)

[verwijderd door de beheerder]
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Piknikki

Woot woot! ;D
Ahja, mijne mening had ik al zo'n beetje gegeven. Heel erg mooi, alleen die parkiet.. die staat overal! :-X
Alhoewel, hier lijkt het wel mee te vallen, hihi.
Ga zo door, en knap werk! :D

Parkieten-Freak

Ik vind het heeel erg mooi en ben er helemaal weg van! :D  ;D


Audrey

#3
Heel leuk  ;D Het oogt wat strakker vind ik.
En het nieuwe logo is nu echt wel hét visitekaartje van de website, hij duikt gewoon overal op  :) een stuk mooier dan de huidige weegschaalachtige dingen vind ik  :-\
En het 'dubbele' logo bovenaan, met de gewassen achtergrond is ook mooi! Het is alom vertegenwoordigt, maar toch weer niet té druk, chapeau!   :)

Chicowen

Ziet er goed uit. ;) Over functionaliteiten enzo zal ik nog even nadenken.
Maar euh.... krijgen wij er ook zo'n grote pb box bij?  :-X :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Milo-Pixel

Wauw! Gaaf!! Ik vind het er super uitzien ;D

roha

Super strak ontwerp, Jorijn!!!  ;D
Erg leuk gedaan met ons nieuwe logo!  ;D

Jorijn

Citaat van: Chicowen op november 25, 2008, 07:15:53
Ziet er goed uit. ;) Over functionaliteiten enzo zal ik nog even nadenken.
Maar euh.... krijgen wij er ook zo'n grote pb box bij?  :-X :P

Prima. 150 genoeg? :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jacko

Ziet er goed uit Jorijn,

Dat eerste stukje, met het aantal nieuw gestarte topics e.d., is dat de vervanger voor 'toon ongelezen berichten' en 'toon nieuwe reacties op jouw berichten' ? 
Weet niet hoe 't er allemaal uit komt te zien, maar vind je niet dat dat vogeltje vaak voorkomt?

Groeten,
Jack

Jorijn

Citaat van: Jack· op november 25, 2008, 10:13:34
Dat eerste stukje, met het aantal nieuw gestarte topics e.d., is dat de vervanger voor 'toon ongelezen berichten' en 'toon nieuwe reacties op jouw berichten' ? 

Dat is de bedoeling. Ik sta open voor suggesties :)

Citaat van: Jack· op november 25, 2008, 10:13:34
Weet niet hoe 't er allemaal uit komt te zien, maar vind je niet dat dat vogeltje vaak voorkomt?

Klopt, ik ben nog op zoek naar een oplossing hiervoor
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Mars

Kun je niet naar een opsomming toe van die eerste gegevens?
Ik bedoel: een melding wanneer ik voor het laatst online was, hoeft van mij niet zo en ook niet hoeveel berichten er totaal in mijn postvak in zitten.

Dus meer in de zin van:
Je hebt:
- drie nieuwe topics,
- twaalf nieuwe reacties,
- 2 nieuwe persoonlijke berichten
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Ik vind hem eigenlijk gewoon super!

Enne, misschien is het juist wel handig als je weet hoeveel berichten er in je inbox zitten, je word dan extra eraan herinnerd om deze op tijd te legen ;););)

En ik vind het vogeltje leuk :D


Chicowen

Citaat van: Jorijn op november 25, 2008, 08:12:08
Prima. 150 genoeg? :P

Hoe meer hoe beter. :P Maar we houden je eraan hoor! ;) :P

En ook ik vind het wel handig om het totaal aantal berichten in je inbox te kunnen zien.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter

Betekent dit dat de berichten van iedereen weer naar 0 gaan?

Jorijn

Citaat van: Wouter· op november 25, 2008, 17:31:57
Betekent dit dat de berichten van iedereen weer naar 0 gaan?

Nee. Alle gegevens worden meegenomen.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Milo-Pixel

Citaat van: Piknicky op november 25, 2008, 00:32:40
alleen die parkiet.. die staat overal! :-X

Citaat van: Jack· op november 25, 2008, 10:13:34
maar vind je niet dat dat vogeltje vaak voorkomt?

Ik vind het juist wel gaaf dat je het vogeltje steeds terugziet, dat koppelt PF wel echt aan het logo, vind ik :).

Wouter


Ingrid

Hoezo komt het vogeltje vaak terug??? Nu heb je die stomme weegschaaltjes, ik vind de vogeltjes juist dat extra stukje uitstraling geven.

marian

Heel mooi geworden! En dat parkietje -smelt- ik vind het helemaal top!