Uitslag: The Hall of Fame "Christmas Edition" 2008

Gestart door Parkieten-Freak, november 23, 2008, 22:43:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Welke kerstkaart vind jij het mooiste?

Sammydeparkiet
0 (0%)
DarkWolf
0 (0%)
Jasmin
8 (24.2%)
Picknicky
2 (6.1%)
Sanne
6 (18.2%)
Smikkelparkiet
9 (27.3%)
Hanney
4 (12.1%)
Rukia
2 (6.1%)
Stepchild
2 (6.1%)
Audrey
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Parkieten-Freak



Beste leden,
De eerste sneeuw is gevallen, op deze manier komen we lekker snel in de stemming voor de feestdagen!  ;D
De lange winteravonden zijn uitermate geschikt om wat gezelligs te gaan doen, al dan niet samen met de parkieten!  :D
Zullen we ook dit jaar weer een mooie kerstkaart in elkaar gaan knutselen, met je eigen parkietje(s) in de hoofdrol? 

En... ook dit keer mogen de foto's naar hartelust bewerkt worden met behulp van een fotobewerkingsprogramma! Alles mag, als het maar een mooi kersttafereeltje wordt met jouw gevleugelde vriend(en) in de hoofdrol.

Je kunt in dit topic per persoon één zelfgemaakte kerstkaart plaatsen. Je kunt inzenden t/m 19 december.
Van 20 t/m 24 december wordt er gestemd en op eerste kerstdag wordt de winnaar of winnares bekend gemaakt.  :)
De mooiste 5 foto's krijgen een plaatsje op de Parkieten-Freak website in "The Hall of Fame - Christmas Edition". :P
Daarnaast krijgt de winnaar of winnares dit jaar een leuk kerstcadeautje!


Wij hopen dat jullie allemaal meedoen en er een verschrikkelijk leuk topic van maken!
Maak er wat moois van mensen!  ;D Photoshoppen maarrrrr!


Nog een klein verzoekje:
Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend de gemaakte KERSTKAARTEN te plaatsen!
Berichtjes ZONDER kerstkaarten worden verwijderd.  ;)


Sammydeparkiet


DarkWolf

De 1e keer dat ik iets probeer te bewerken.. :P

[verwijderd door de beheerder]


Piknikki

Ook mijn eerste poging met Photoshop. :D

[verwijderd door de beheerder]

Sanne

Mijn eerste bewegende kaartje  ;D ('t duurt even maar dan heb je ook wat :P)


Smikkelparkiet


Hanney

Ook ik heb eventjes wat proberen te maken. Jumbie is mijn model in deze bewerking, maar ook mijn andere parkieten wensen jullie een gezellige kerst en een gezond nieuwjaar toe! En ik natuurlijk ook!


Rukia

Hallo allemaal! Mij pognigen met photoshop waren niet zo geslaagd. Computer was meerdere malen gecrasht! Ik ben dus maar met Paint aan de slag gegaan  :P. Vrolijk kerstfeest iedereen van Snoepje, Witje en hun baasjes!

[verwijderd door de beheerder]

stepchild



fijne kerstdagen en een gelukkig 2009 van mijn gevleugelde vrienden

van boven naar beneden en van links naar rechts:
vriendje stokvis & prada,cubi,gaudi,starbuck,vrouwtje & zwikky,carmello,
pongo,foxy,advocaatje,grasje,citroentje,marciano,plumeau,fontana de 2de,kippie




klik op my dan kun je mij in origineel formaat zien

Audrey

#10


Foto omgezet vanuit Word in jpg
Gr pf


[verwijderd door de beheerder]

stepchild


Parkieten-Freak

Zo is het Stepchild, we gaan weer lekker stemmen! Komt u maar!!!!  :D :D ;D


Audrey

#13
Ziezo, ik heb gestemd! Moeilijke keuze hoor, alle inzendingen zijn mooi  ;D

Bedankt PF, om de foto om te zetten. Kan iemand mij misschien eens zeggen hoe je dat doet, dat omzetten? Dan moet ik niet steeds anderen lastigvallen  :)

Muts staat weer recht, deze was inderdaad verschoven. Mijn excuses hiervoor.
Gr PF


Mars

Ik wil ook een smikkel aan een haakje aan de boom!

gestemd!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..


Smikkelparkiet

Citaat van: Mars op december 20, 2008, 23:20:01
Ik wil ook een smikkel aan een haakje aan de boom!

gestemd!

Wat liev van je Marsreep!  :D enne... ik wil heel erg graag bij jou in de boom komen hangen! :-*

Piknikki

Kijk nou, een vliegende kerstbal! ;) Heel knap hoor, met je pootjes die muisknoppen bedienen en zo een levensgrote foto van jezelf bewerken. :P

Ik heb ook gestemd, op een echte kerstparkiet. ;D

Smikkelparkiet

#18
Citaat van: Piknicky op december 21, 2008, 00:22:07
Kijk nou, een vliegende kerstbal! ;) Heel knap hoor, met je pootjes die muisknoppen bedienen en zo een levensgrote foto van jezelf bewerken. :P

Ik heb ook gestemd, op een echte kerstparkiet. ;D

Muisknoppen? Hohoho!   :P
Wij grasparkieten werken met tekentabletten.  ::)  Ik gebruik zelf Wacom Budgeriar Studio Extended de Luxe. Ik heb de roze uitvoering.  8)
Enne, fijn dat je op mij gestemd hebt, Piknokkia!  :)

Mars

Citaat van: Smikkelparkiet op december 21, 2008, 00:45:38
Muisknoppen? Hohoho!   :P
Wij grasparkieten werken met tekentabletten.  ::)  Ik gebruik zelf Wacom Budgeriar Studio Extended de Luxe. Ik heb de roze uitvoering.  8)
Enne, fijn dat je op mij gestemd hebt, Piknokkia!  :)

Ow! Ik heb de witte! ;)

Goede keus!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..