Mensen eter? :(

Gestart door Canosul, november 19, 2008, 21:30:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Canosul

Hallo,

Ik heb sinds 2 jaar een hele lieve tamme parkietje die mij nog nooit heeft gebeten. Sinds afgelopen zondag knaagt hij (of hoe je dat ook noemt) aan mijn huid, zeg maar wat hij ook doet als hij zijn veertjes schoonmaakt..kan het niet uitleggen >:(. Het doet heel erg pijn en ik krijg er huiduitslag door. Ik moet hem telkens weer in zijn kooitje doen en dan vind ik het onzettend zielig en haal hem er weer uit en dan gaat hij als een hongerig beest weer zijn gang..hoe kan ik dit hem af leren..Help AUBB

Groetjeeessss :(

rogierlommers

Ik denk niet dat het echt bijten is, maar maar beetje 'knabbelen'... doet onze parkiet ook wel eens. Het komt met vlagen: soms een week wel, daarna twee maanden weer niet. Kan iemand vertellen wat er op zo'n moment in de parkiet omgaat?

Canosul

ja klopt het is niet echt bijten en ik weet dat hij het niet slecht bedoelt maar het is echt pijnlijk. ik kan er haast niet meer mee spelen of hij zit al te knabbelen  ???

Groetjes parkietenmoeder van Cano

Safrena

Hey Canosul en rogierlommers


Canosul welkom op het forum

kijk maar eens op onderstaande link, dan zal je al heel wat duidelijk worden wat betreft het bijt gedrag  ;)

http://www.parkietenfreak.nl/r-croky's_column3.php

Vele groetjes