Tasjes en T-shirts

Gestart door Parkieten-Freak, november 13, 2008, 22:09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zou jij een linnen tasje of T-Shirt willen kopen met het Parkieten-Freak logo erop?

Ja, leuk! Een linnen tasje!
4 (28.6%)
Ja, ik kies een T-shirt
6 (42.9%)
Vet! Ik koop een tasje en een T-shirt
3 (21.4%)
Nee, geen tasje
2 (14.3%)
Nee jakkes, geen T-shirt
1 (7.1%)
Geen linnen tasje en geen T-shirt
2 (14.3%)
Anders: (geef toelichting)
6 (42.9%)
Mijn T-shirt maat is S
2 (14.3%)
Mijn T-shirt maat is M
5 (35.7%)
Mijn T-shirt maat is L
3 (21.4%)
Mijn T-shirt maat is XL
2 (14.3%)
Mijn T-shirt maat is XXL
3 (21.4%)
Kindermaten graag hieronder aangeven
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Stemmen gesloten: november 20, 2008, 22:18:57

Mars

Ik krijg morgenochtend een proefdruk...(dat zou in eerste instantie niet) dus dan kan er nog iets kleins aangepast worden.
Nou, ik heb wat zitten schuiven...

Hoop dat ik geen mensen in tranen krijg, hihi...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Voor degene die nog willen: Nu kunnen jullie de kalender nog bestellen! ;) Zo'n super mooie kalender met zoveel schatjes ga je toch niet laten lopen??  :-X
Stuur vanavond Mars of mij (Chicowen) nog een berichtje om alsnog een kalender (of meer :P) te bestellen.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Ik heb net de kalenders binnen gekregen. Ik doe ze vanavond even in enveloppen en op de post. Dus dan hebben jullie ze als het goed is, vrijdag in huis (als ze al betaald zijn ;) )!

Er zijn er nog 2! Dus laat het maar weten, als je nog interesse hebt.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Mars

Ow, Ingrid...
Speciaal voor jou is er een 'special edition' met daarin Tweety ;)

Die is dus super uniek!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Smikkelparkiet

O, O, wat fantastisch! Ik sta er ook op! Ja, ja! ;D  ;D
De kalender komt naast mijn parkietenvilla te hangen (nou ok, kooi dan) zodat ik er de hele dag goed naar kan kijken.  :)
Ik hoop dat er ook een foto van Marsreep op staat.  :-* Een dag zonder Marsreep is een dag niet geleefd, nietwaar mensen?  :)
Anyway, ik heb vernomen dat de belangstelling groot is. Bijna helemaal uitverkocht die eerste oplage. Degenen die dus nog een kalender willen hebben, moeten vliegensvlug reageren, want eh....op = op!  :D

Mars

Ja, mijn Smikkel verdient natuurlijk een ereplaatsje, he?
:-*
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Heeft iemand een teiltje?

Smikkelparkiet

Is u soms jaloers, Caradooske?  :-X
Het is erg wit tussen Marsreep en moi.  :-*  :D

Caradow

Ja eigenlijk wel Smikkeltje, maar ik gun het Marsreep ook wel; hoor :):)

Mars

Hey Cara... Voor jou is het Mars he?
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Citaat van: Mars op januari 28, 2009, 13:20:47
Ik heb net de kalenders binnen gekregen. Ik doe ze vanavond even in enveloppen en op de post. Dus dan hebben jullie ze als het goed is, vrijdag in huis (als ze al betaald zijn ;) )!


Ik heb toch al wel betaald, he!!   :P
Was het maar alvast vrijdag!! Ik denk dat de enveloppe al open is, voordat ik mijn jas uit heb!! :D

Ingrid

Citaat van: Mars op januari 28, 2009, 13:29:51
Ow, Ingrid...
Speciaal voor jou is er een 'special edition' met daarin Tweety ;)

Die is dus super uniek!

Ah wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :-* :-*
Die unieke kalender blijft natuurlijk eeuwig bewaard  ;D

Smikkelparkiet

#72
Ik blijf vrijdag thuis, ik verwacht de kalender na mijn middagslaapje te mogen ontvangen. Vanaf 3 uur geef ik een feestelijke receptie zodat iedereen naar de kalender kan kijken.  :)
Mijn huisgenoten moeten hier wel eerst eens goed opruimen zodat de kalender goed zichtbaar is.  :)
Pekka en Toula komen ook feestvieren, maar ja, die komen natuurlijk weer op de lekkere hapjes af en zo.  8)
En lekker hapjes heb ik: 2 slierten trosgierst, 1 uitgedroogde mandarijn. Brood pik ik morgen wel weg bij mijn huisgenoten. :)

Hey, wat ZIE IK? Eendgrid en Hora hebben ook een kalender besteld! Ja,ja, ik weet het, ik ben een ster.  :D Een superster, nietwaar dames?


Chicowen

Ik geloof dat de roem een beetje naar je hoofd begint te stijgen smikkel. ;)
Maar euh... feestje?? Waar is de uitnodiging? ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

roha

inderdaad waar is de uitnodiging dan?
Ik lust ook wel een uitgedroogde mandarijn!! :P

Milo-Pixel

Hier is de post geweest, maar nog nergens een kalender te zien... Hoop dat hij er snel is :)

Ingrid

Ik heb de kalender net ontvangen! Echt heel mooi  ;D

Milo-Pixel

Jaloers! :P
Volgens mij komt er in het weekend nooit post, dus ik zal moeten wachten tot maandag denk ik.

Leer ik nog eens geduld hebben ;) Hihi.

Ingrid

Op zaterdag komt er toch wel post?? Tenminste hier wel  ??? Ik hoop dat je 'm morgen zult krijgen, Marit.

Ik ga nu eens kijken waar ik mijn unieke kalender een ereplaatsje in huis kan geven :)

Milo-Pixel

Citaat van: Ingrid op januari 30, 2009, 14:54:20
Op zaterdag komt er toch wel post?? Tenminste hier wel  ??? Ik hoop dat je 'm morgen zult krijgen, Marit.

Echt?  ???
O, dan heb ik niets gezegd  :-X.