Tasjes en T-shirts

Gestart door Parkieten-Freak, november 13, 2008, 22:09:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zou jij een linnen tasje of T-Shirt willen kopen met het Parkieten-Freak logo erop?

Ja, leuk! Een linnen tasje!
4 (28.6%)
Ja, ik kies een T-shirt
6 (42.9%)
Vet! Ik koop een tasje en een T-shirt
3 (21.4%)
Nee, geen tasje
2 (14.3%)
Nee jakkes, geen T-shirt
1 (7.1%)
Geen linnen tasje en geen T-shirt
2 (14.3%)
Anders: (geef toelichting)
6 (42.9%)
Mijn T-shirt maat is S
2 (14.3%)
Mijn T-shirt maat is M
5 (35.7%)
Mijn T-shirt maat is L
3 (21.4%)
Mijn T-shirt maat is XL
2 (14.3%)
Mijn T-shirt maat is XXL
3 (21.4%)
Kindermaten graag hieronder aangeven
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Stemmen gesloten: november 20, 2008, 22:18:57

Piknikki

Ik ben al voorzien van kalenders volgend jaar. Ook een parkietenkalender! :)

Muismatje lijkt me ook wel heel leuk. Naast stickers, T-shirts, pennen, en longdrink glazen (ben niet zo van de mokken).
Misschien ook een waakbord? :D Of een sticker voor op je raam met "red mijn parkieten in geval van brand"? Daar had ik het toevallig eens een keer met Bas over gehad.

Nouja, zolang het maar niet tot een parfum komt. :P

ciske

of een bord van hier waak ik... :D

DarkWolf

Hou er wel even rekening mee dat op al die dingen het LOGO komt en geen foto van je eigen parkiet..
Als je dus een 'hier waak ik' bord wilt is het mss leuker om je eigen parkieten te tonen, en zo'n bord kun je geloof ik wel zelf maken..

dsmmeijer

Hall of Fame kalender lijkt me geweldig.
Dan koop ik er zeker 1. ;D
Gewoon van januari t/m december van dit jaar op de kalender voor volgend jaar. :-*

Tjipie lover

Ik zou graag willen weten hoe de maten vallen of moeten jullie eerst nog ergens bepaalde zoeken??

Groeten Ank.

Oh en mensen jullie hebben al leuke dingen genoemd.
Ik zou nog graag stickers willen - 2 voor op mijn voordeur en deur vd parkietenkamer. en een die ik aan de binnenkant kan hangen en dat ie buiten zichtbaar is.

Maar ligt er natuurlijk wel aan wat dit gaat kosten

Wouter

Misschien ligt het aan mij, maar ik draag meer vesten dan t-shirts en ik zou een vest toch iets leuker vinden dan een t-shirt ;)
Met voorop een klein logo links of rechts, en achterop een groot logo :)

Is dit haalbaar?

Parkieten-Freak

#26
Citaat van: Delfie op november 16, 2008, 11:53:45
Misschien ligt het aan mij, maar ik draag meer vesten dan t-shirts en ik zou een vest toch iets leuker vinden dan een t-shirt ;)
Met voorop een klein logo links of rechts, en achterop een groot logo :)

Is dit haalbaar?

Eh nee, dat zit er echt niet in.
De reden daarvoor is al door Caradow aangegeven:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=19622.20

Qua textiel houden we het op dit moment even bij t-shirts en linnen tasjes.
De FeCo (Renate, Marjolein en Marcia) zal hier binnenkort op terugkomen i.v.m. een T-shirt of tasje voor onder de kerstboom.
Mokken komen pas op een later tijdstip aan de orde (voor een meeting waarschijnlijk) ivm verzenden.

Ideeën zijn uiteraard altijd welkom, maar hou het reeel mensen.
Sleutelhangers, pennen, glazen, kalenders, waakborden, muismatten, stickers: prima, maaaaarrrrr....

We gaan niet alle boven genoemde zaken aanbieden, dit is een veel te grote investering
Wat er in de toekomst besteld gaat worden hangt af van de minimale inkoophoeveelheden van een product, van de prijs en uiteraard: van de vraag.
Als er slechts 10 forumleden echt van plan zijn om stickers kopen, zullen we de stickers laten vervallen.
Als er 50 forumleden zijn die zeker een sleutelhanger willen kopen, zullen we deze vermoedelijk wél laten maken. :)





Wouter

Citaat van: Parkieten-Freak op november 16, 2008, 12:25:17
Eh nee, dat zit er echt niet in.
De reden daarvoor is al door Caradow aangegeven:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=19622.20

Qua textiel houden we het op dit moment even bij t-shirts en linnen tasjes.
De FeCo (Renate, Marjolein en Marcia) zal hier binnenkort op terugkomen i.v.m. een T-shirt of tasje voor onder de kerstboom.
Mokken komen pas op een later tijdstip aan de orde (voor een meeting waarschijnlijk) ivm verzenden.

Ideeën zijn uiteraard altijd welkom, maar hou het reeel mensen.
Sleutelhangers, pennen, glazen, kalenders, waakborden, muismatten, stickers: prima, maaaaarrrrr....

We gaan niet alle boven genoemde zaken aanbieden, dit is een veel te grote investering
Wat er in de toekomst besteld gaat worden hangt af van de minimale inkoophoeveelheden van een product, van de prijs en uiteraard: van de vraag.
Als er slechts 10 forumleden echt van plan zijn om stickers kopen, zullen we de stickers laten vervallen.
Als er 50 forumleden zijn die zeker een sleutelhanger willen kopen, zullen we deze vermoedelijk wél laten maken. :)





Oke, jammer, maar niks aan te doen.

Stickers vind ik erg leuk, zoals ik al eerder heb gezegd, een sleutelhanger vind ik ook een leuk idee!

Mars

Om toch nog even stiekem te reageren op de kalender...
Dat wordt op dit moment onderzocht ;)

Maar zoals al eerder genoemd... niet alles kan tegelijk en het hangt ook af van de belangstelling. Het bestellen van dingen kost niet alleen geld, maar moet ook meestal in grotere hoeveelheden tegelijk gebeuren. Dus dat zijn allemaal factoren die meespelen: het moet niet zo zijn dat het beheer en de Feco blijven zitten met een stapel parkietenfreak-gadgets en een schuld ;)

Dus heb een beetje geduld.. dan komen er vast en zeker meer artikelen die je kunt bestellen.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

DarkWolf

Dankzij dit topic ben ik zelf ook wel weer aan het werk gegaan. Heb enkele jaren geleden na de dood van mijn hond een kussensloop gemaakt met alle dieren die mij nauw aan het hart liggen. En nu zoek ik al eeuwen een deftige tas, ga ik er zelf een laten maken met de foto van mijn grasjes op (en misschien maak ik een soort collage met ook mijn hond op, die me nog steeds erg nauw aan het hart ligt).
Dus misschien is het wel leuk om naast het parkietenlogo ook dingen te maken naar eigen ontwerp!? Wil namelijk zelf wel een linnen tas of iets dergelijks met het logo erop ;D Om overal reclame te maken van dit prachtforum!! Maar met mijn eigen diertjes stoef ik ook graag :P

Caradow

Zoals al eerder genoemd Liesbeth, het nieuwe logo is eigendom van Parkietenfreak en het is niet de bedoeling dat iedereen het logo zelf gaat gebruiken om eigen produkten te maken.

DarkWolf

Ik gebruik het logo niet..Als ik iets wil met het logo bestel ik het via jullie.
Maar zelf maak ik ook soms eens dingen met foto's van mijn eigen dieren erop. Zo heb ik bv een kussensloop, en heb ik ook al kado's gemaakt voor vrienden (met foto's van hun dieren/geliefden op).

Audrey

#32
Citaat van: DarkWolf op november 15, 2008, 19:19:31
Hou er wel even rekening mee dat op al die dingen het LOGO komt en geen foto van je eigen parkiet..
Als je dus een 'hier waak ik' bord wilt is het mss leuker om je eigen parkieten te tonen, en zo'n bord kun je geloof ik wel zelf maken..

Ja, das waar, ik heb zelf ook zo'n bord gemaakt, een met twee kanten, op de ene staat 'ik vlieeeeeeeeeeeeg' en op de andere kant 'crokytje kooitje' (dat zegt hij zelf  :P). Het staat hier wel ergens op het forum, ik heb het ooit eens (ik geloof naar Anneke) gestuurd. Als je de foto's vervangt door eigen foto's kun je het gerust gebruiken.

Vorig jaar gingen we voor een schoolgroepswerk bodytjes laten bedrukken, maar het bleek te duur omdat we er maar 8 nodig hadden. We zijn toen wel heel wat firma's tegengekomen die zo'n dingen maken. Ik ga de anderen nog es contacteren welke firma's zij hadden, er zijn namelijk erg grote prijsverschillen.

Nog een ideetje: magneten :) om op je koelkast, spiegel,... dan kun je er een briefje onder stoppen wanneer de volgende chat is, voor de vergeetachtigen onder ons  :P

Moppers

Ik ga niet stemmen in de poll, want ik vind het allemaal leuk! De tas heb ik natuurlijk al (en ben er supertrots op!)
Als er andere gadgets gemaakt gaan worden, dan heb ik zeker ook interesse. In principe heb ik ook interesse in een T-shirt (liefst een girlie).

Eressea

Even een ideetje... mocht er een kalender gemaakt worden, dan ben ik dat best bereid om te doen :) Ik heb een eigen bedrijfje in designspul e.d. (zie mijn geheel ongeupdate site www.mer-scrapbooking.nl), als ik de fullsize foto's van de Hall of Fame het afgelopen jaar kan krijgen, dan is dat best mogelijk :) Als ik dan een bestandje maak dat iedereen kan downloaden en dan zelf naar de hema ofzo kan versturen, dan zijn er verder ook geen kosten aan verbonden... ;) voor parkietenfreak dan  :-X

Parkieten-Freak

Citaat van: Eressea op november 20, 2008, 18:40:05
Even een ideetje... mocht er een kalender gemaakt worden, dan ben ik dat best bereid om te doen :) Ik heb een eigen bedrijfje in designspul e.d. (zie mijn geheel ongeupdate site www.mer-scrapbooking.nl), als ik de fullsize foto's van de Hall of Fame het afgelopen jaar kan krijgen, dan is dat best mogelijk :) Als ik dan een bestandje maak dat iedereen kan downloaden en dan zelf naar de hema ofzo kan versturen, dan zijn er verder ook geen kosten aan verbonden... ;) voor parkietenfreak dan  :-X

Dat is erg aardig van je Eressa, we zullen het zeker in ons achterhoofd houden. :)


Petr@

Wanneer komen de kalenders,ik ben zoooo benieuwd hoe het is geworden ::)
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Mars

Het is nog niets geworden :P

Ik streef er naar het volgende week maandag naar de drukker te brengen, eerder heeft deze geen tijd.
Dan hoor je zo snel mogelijk wanneer hij klaar is.

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Mars

Beste mensen,

Bij deze het ontwerp voor de kalender. Door prive-omstandigheden (ziek zijn, drukte, overlijden oom) en drukte bij de drukker heeft het even geduurd. Maar morgen gaat hij dan echt 'onder de pers'.

In de bijlage een klein voorproefje :P

Groeten Marcia


[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

Super mooi hoor!!  ;D ;D
Zijn de kalenders eventueel nog na te bestellen??