niet zo ondernemend...

Gestart door janera, november 11, 2008, 14:23:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

janera

Nou,ik ben om! :) ik neem er een vriendje bij voor Jaco.

ik heb een prachtige grotere kooi gekregen van mijn vriend.
Maar nu vraag ik, is het beter om Jaco eerst te laten wennen aan de nieuwe kooi of zal ik wachten tot ik er een 2e bij heb en dan samen ineens in de kooi.

liesanne

Mijn parkietje was in het begin ook heel erg stil. Ik dacht dat hij niet kon fluiten.
Na een paar weken ging hij ineens meer doen. Hij ging spelen. Ook fluiten en kletsen.
Het kan dus best even duren.

Liesanne.

hillie

Ik zal ze allebei tegelijk in de nieuwe kooi doen dan hoef je de nieuwe straks niet eerst apart te zetten.
Want dan is het voor beide een nieuw territorium.

janera

oke, ik dacht ook wel dat het beter is om ze gezamelijk in een nieuwe kooi te doen. :)

zodra ik er een parkietje bij heb zal ik het even schrijven hier; of Jaco dan ook daadwerkelijk wat levendiger is geworden.
Ik hoop het van harte...

Elise

Hoi Janera,

Leuk dat je hebt besloten dat Jaco er een vriendje bij krijgt!
Ik hoop dat hij ervan opknapt  :)

Groetjes

janera

helaas..Jaco is weer ziek.
kortademig.

en weer een antibiotica kuur. dus weer 2x daags 1 druppel in z,n bekje doen.

wat ik ook bedenk midden in de nacht( ik zit af en toe op om te kijken naar het manneke..In het donker hoor, hijzelf ziet me niet) hij was ongeveer drie dagen bij ons en toen ik naast hem zat kwam er een mug uit z,n kooi...aangezien ik ook :"mug aantrekkelijk" ben en dus geen bult of jeuk had  denk ik nu, Jaco is toen gestoken door  de mug en heeft er nu nog steeds last van...

maar, ik neem er nu nog geen 2e parkietje bij. Eerst Jaco weer beter.

hillie

Hopenlijk is Jaco er weer snel bovenop.
Zodat je als nog een tweede parkietje kan nemen.
sterkte ermee.

janera

Jaco is er weer bovenop. :)

ik wacht nog een maandje en als het verder goed blijft gaan met het menneke dan ga ik kijken voor een vriendje :)


Chicowen

Fijn dat Jaco er weer bovenop is. :)
En een vriendje is erg leuk!  ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.