knuffelen

Gestart door katoo, november 06, 2008, 17:43:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

katoo

Hallo,

Ik heb een grasparkiet van ongeveer een half jaar...Ik heb hem vanaf jongs af aan...Ik heb er veel werk ingestoken om hem tam te maken wat me aardig gelukt is...Maar nu zit ik eigenlijk met een vraag...Mijn parkiet is niet meer bij me weg te slaan...Als ik thuis kom van me werk zit ze al op en neer te wandelen in haar kooi...Ik laat haar dan meteen eruit en ze fladdert dan ook meteen naar me toe...Ze gaat dan in me sjaal zitten of in me nek en blijft daar dan heel rustig zitten met opgezette veertjes.... Is dit normaal??? Ook kruipt hij in mijn zak van me vest en blijft daar dan gerust een uur zitten...Ik ben nu zo bang dat hij een ziekte onder de leden heeft...
Kan iemand mij hier meer over vertellen???

Groetjes Joyce en Katoo

Jasmin

Als je bang bent dat ze een ziekte onder de leden heeft moet je er even mee naar de vogelarts.
Als je dat knuffelen een beetje te erg vind worden kun je haar pas uit haar kooi halen als ze rustig is bijvoorbeeld.
Misschien kun je een vriendje voor haar kopen? dan gaat een deel van de knuffeligheid weg ;)

Groetjes Jasmin

Mars

Als dit ineens gebeurt, daarvoor nooit, dan kun je er wel vanuit gaan dat je vogeltje ziek is.
Het zoekt dan je warmte en aandacht op.

Laat het in ieder geval even nakijken door een vogelarts.

Het opzetten van de veertjes is ook geen goed teken.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

katoo

Hoi,

Bedankt voor de snelle reacties... Ik ben net naar de dierenarts geweest en mijn katootje is inderdaad ziek...Hij heeft twee spuiten gehad en ik heb glucose mee gekregen... En ga straks een krachtvoer maken...Ik moet hem nu heel warm houden... Dus...

Ik hou jullie op de hoogte...

Groetjes Joyce en Katoo

roha

Goed van je dat je zo snel naar de dierenarts bent gegaan! ;D
Ik hoop dat je parkiet snel weer beter wordt!

rogierlommers

Wat heeft het beestje?

katoo

Hallo,

Helaas heeft mijn katoo het niet gehaald... :( Vanmorgen lag hij dood in zijn kooi... We hebben er gisteravond alles aan gedaan om hem te voeden wat wel lukte...Even leek hij weer op te knappen maar al snel ging het weer minder... Ik ben in ieder geval blij dat ik er alles aan heb gedaan... Vanmorgen heb ik hem met liefde begraven in de tuin dus nu kan hij rusten...

Bedankt voor jullie reacties....

Groetjes Joyce

Caradow


Milo-Pixel

Sterkte.. Je hebt in ieder geval gedaan wat je kon.. :(

Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

roha


Caviaplanet

 :( Ohh wat erg. Heel veel sterkte gewenst.
Jolanda

Safrena

Heel veel sterkte  :'(

Jasmin

Sterkte!
Je hebt gedaan wat je kon :(

hillie

Heel veel sterkte met het verlies van katoo. :(

DobbyFloppy

Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

Sara

Laat het een troost zijn dat je je best gedaan hebt voor Katoo.
Veel sterkte met dit verlies.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Bryan

Sterkte met dit verlies

Samarinde

Ik lees het nu pas, maar ik vind het zo erg voor je. Sterkte..

Hetty

Wat erg, maar wat had je parkietje nu precies?