Eerste Vliegles

Gestart door Simba01, augustus 17, 2005, 20:18:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simba01

simba die ik nu 6 daagjes heb is vandaag voor het eerst zijn huisje uitgeweest. Hij ging op me vinger zitten met wat trosgier, en toen ben ik met hem de kamer doorgelopen en hij bleef nestjes zitten even later bij mij op de bank dacht hij laat ik de boel zelf maar effe gaan verkennen hij vloog effe rond in de kamer en ging toen ergens lekker zitten :D Toen ging ik met me vinger er naar toe en hij ging er weer op zitten en toen bracht ik hem weer naar zijn huisje.
Had nooit verwacht dat het zo snel ging. Ben er enorm blij me dat hij zo reageerde. :D

Dus ik heb een vraagje moet ik dit elke dag effe aanhouden s,avonds eruit of ga ik dan te snel.

Groetjes

Sara

Je mag hem gerust elke dag laten rondvliegen hoor!Beweging is goed en hij moet immers wennen aan jou en zijn woning  :D .
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Safrena

Hey Simba

Dat is inderdaad wel snel dat je parkietje dit doet ;)

je kan best inderdaad dagelijk blijven oefenen met je parkietje, en het is heel gezond voor je parkietje dat hij dagelijks even vrij kan vliegen ;)

Vele groetjes

Simba01

#3
Ja is inderdaad snel. Maar is toch wel goed of niet. Hij durft nog niet allen uit zijn huisje allen via mijn hand.  

groetjes


Het is zeker positief als je parkietje
al zo snel tam is geniet er maar lekker van

Let wel dat je je parkietje niet dwingt om
uit zijn kooitje te gaan ;)
Als je  parkietje het echt wil vanop je hand
is dat geen probleem
gr safrena

Quintaz

#4
mijn parkietje wil ook best vliegen enzo maar hij komt niet meer terug ook niet als ik hem lok met trosgierst hoe moet ik hem anders terug krijgen zijn kooi ervoor doen werkt ok niet...?


Gebruik even de zoek functie
met het woordje kooi
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?act=Search&f=
gr safrena