Gezocht: 2 jonge grasparkietjes (omg. Buitenpost/Dokkum)

Gestart door maja10, oktober 28, 2008, 19:15:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maja10

Hallo,

Wij zoeken 2 jonge parkietjes, 2 mannetjes of 2 vrouwtjes.
Weet iemand een goede kweker van grasparkietjes in de buurt van Buitenpost/Dokkum.
Het lukt mij niet om via marktplaats of zo iets te vinden, dus vandaar dat ik het hier probeer.
Het liefst wil ik ze niet bij een winkel vandaan.

Groetjes Mar

Caradow

Volgens mij heeft Ank (tjipielover) hier op het forum nog kleintjes in de aanbieding. Zij woont in Leeuwarden

maja10

Weet ik, ik heb al contact met haar gehad maar zij heeft een koppeltje.
Mannetje en vrouwtje. Dus vandaar dat ik nog even verder zoek.

Mars

Waarom niet een man en een vrouw?
Daar hoeven niet perse kleintjes uit te komen. En volgens mij heeft Ank ze zelfs uit verschillende nestjes, of vergis ik me daar in?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Tjipie lover

ja dat klopt komen uit verschillende nestjes.
en zoals ik ook al per pb stuurde komen er geen kleintjes als je ze geen gelegenheid geeft!!!

groeten Ank.

Mars

#5
Ik lees dat ik schrijf 'daar hoeven niet perse klientjes uit te komen'.
Ik bedoelde te zeggen: daar komen geen kleintjes uit als je niet een blok op hangt.

Maar goed...

Volgens mij zijn er verder op het forum geen jonkies hier in de buurt... Tenzij je er natuurlijk bereid voor bent een eindje te gaan rijden, dan weet je wel dat ze uit een goed nest komen. Maar dan zul je er bijvoorbeeld een dagje Amsterdam aan moeten plakken...

Ik woon zelf in Leeuwarden, maar kan je verder geen goede adresjes geven (de dierenwinkel hier is wel ok). De kweker waar 1 van mijn vogeltjes vandaan komt, kweekt niet meer in parkietjes..de andere kweker raad ik je af, eentje komt uit de dierenwinkel en eentje van iemand van het forum uit Den Haag...  :D
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..