Kusjes

Gestart door parrot fruitcake, augustus 17, 2005, 10:01:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parrot fruitcake

hey allemaal,

ik vroeg me net af hoe een parkiet kusjes geeft?
drukt hij gewoon zijn snaveltje tegen je?

lennart

Safrena

#1
Hey parrot fruitcake

Veel parkietjes geven inderdaad door hun snaveltje tegen je lip te houden op deze manier kusjes ;)

Zo doen mijn meisjes dat ook ;)  echter soms gaan ze heel zachtjes met hun snaveltje open en dicht tegen je lip aan tikken

Vele groetjes

Charlie M

Hai,

Charlie geeft inderdaad ook kusjes door zijn snaveltje tegen mijn lip te houden. Hij maakt er vaak ook smak geluidjes bij (waarschijnlijk omdat ik dat ook doe :lol: ) En soms als hij erg "opgewonden" is hapt hij er ook in. Dus als hij zo wild doet geef ik altijd maar huiverig een kusje, bang voor een beet... :o  Maar dat krijg ik hem nog wel afgeleerd. Hij weet als ik zeg "lief zijn" al genoeg... dan komt hij heel voorzichtig zijn snaveltje aanbieden :wub:  Hoezo schattig! Ik hoor hem vaak ook kusjes geven aan zijn belletje... dan hoor je gerinkel en tussendoor smak smak smak

Chantalleke

Haha....ja wat Charlie zegt herken ik helemaal. Van die lekkere smakgeluidjes en af en toe een zere lip of neus oplopen.  :lol: Sjefke geeft kusjes door heel zachtjes met zijn snaveltje te tikken.

Sjefke heeft ook wel eens een kleffe bui  :D Dan gaat hij me over mijn hele wang kusjes geven, en dan gaat ie ook echt met zijn koppie mijn wang knuffelen. Zo lief  :wub:

Als ie wat ontdeugends heeft gedaan en ik zeg dan 'nee, nu ben je niet lief' gaat hij ook smakgeluidjes maken om duidelijk te maken dat ie het goed wil maken. T zijn slimme beestjes hoor, die parkietjes, want als ie zo doet, dan smelt je toch gewoon weer helemaal :)

Chantal

Sonja

Hallo,

Heel herkenbaar allemaal.... :)
Joepie geeft ook vaak kusjes, en hij maakt de ene keer een klein 'smak-geluidje', maar ook vaak een (hoe zal ik het noemen....) een soort van "klapzoen"! :P  Hij is gek op knuffelen en doet dat niet alleen bij mijn mond, maar ook vaak over mijn hele gezicht, wrijft zijn koppie heel lief tegen mijn wang aan, of kruipt in mijn nek, onder mijn haar.
Een echt knuffelparkietje, mijn kleine Joepie. :wubsmiley:
Pucky was eerst niet zo knuffelig, maar ze krijgt tegenwoordig steeds meer de smaak te pakken (dat ziet ze van Joepie), en ook zij geeft heel lief kusjes, ze tikt dan zachtjes tegen mijn mond aan, en maakt het bijbehorende smak-geluidje. :)
Soms zitten ze samen op de speeltuin te "kussen", hahaha, pas nog hoorde ik Joepie zeggen: "Joepie is een lief vriendje he?", en Pucky maar kusgeluidjes maken..... :P
Ze blijven je vertederen.....

Groetjes, Sonja.

nico

hoi iedereen
ik heb een vraagje wanneer doen ze dat?? :blink:  :blink:
ik wil dat pistache dat ook bij mij doet... :blush:

Safrena

Hey Nico

Parkietjes doen dat als ze tam zijn en jij hen dat geleerd hebt. ;)

hoelang het duurt alvorens je parkietje kusjes geeft hangt af van het karaktertje en van hoeveel jij met je parkietje bezig bent ;)

vele groetjes