Uitslag: The Hall of Fame oktober 2008

Gestart door Parkieten-Freak, oktober 03, 2008, 12:11:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke foto vindt jij het leukste?

Caradow
5 (12.8%)
Jack
1 (2.6%)
Jasmin
1 (2.6%)
Isis
6 (15.4%)
Piknicky
2 (5.1%)
DobbyFloppy
1 (2.6%)
Hessel
1 (2.6%)
Marit.
9 (23.1%)
Simpy
0 (0%)
Hanney
1 (2.6%)
Ilka
3 (7.7%)
Audrey
0 (0%)
Lien
1 (2.6%)
Sanne
7 (17.9%)
Ingrid
1 (2.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Stemmen gesloten: november 01, 2008, 23:32:45

K.Steur

#20
Hallo Iedereen,

Ik heb mezelf vandaag pas aangemeld maar wil graag ook een foto met jullie delen van mijn Okkie!
Heb hem nu twee weken, en ik moet zeggen dat ik nooit had verwacht dat ik mezelf al zo zou hechten aan hem. Hij is echt super

Groeten Kevin

Foto's mogen alleen geplaatst worden ter verduidelijking van een vraag of zoals in dit topic, voordat het stemmen begint en dan met het onderwerp van de betreffende editie. Als je gewoon je vogeltje wilt showen, zoals nu, dan kun je dat doen in het fotoalbum. Jou foto is bij deze dan ook verwijderd. Caradow

Jasmin

Ik heb ook gestemd op een hele schattige :-*

roha

Heerlijk om te zien al die genietende parkietjes  :-*
Ik heb zeker een keuze kunnen maken dit keer, ook al zitten er alleen maar leuke, lieve en schattige foto's tussen!! ;D

Mars

ik kan niet kiezen, ik vind dit een van de mooiste HoF series tot u toe!

(pogingen tot omkoping zijn welkom ;) )
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

hillie

Heb ook gestemd.
Op echte genieters.
De mijnen hebben maar weinig tijd op stilletjes te genieten.

Wouter



Moppers

Ik heb ook gestemd. De te grote foto's vielen voor mij sowieso al af, sorry maar regels zijn regels.
Bij sommige foto's vond ik het niet erg duidelijk dat de parkiet écht aan het genieten was. Er bleven er dus een paar over, en daar stak er voor mij eentje met kop en schouders bovenuit, dus daar is mijn stem heengegaan.


Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Piknikki

#30
Ahja, ik vroeg me eigenlijk af. Er staat ook dat de foto's niet breder mogen zijn dan 600 pixels.
Mja, 640 bij 480 is eigenlijk een 'standaard' formaat (VGA) waar mijn fotocamera ook mee werkt.
Anders zou ik ze moeten gaan bijsnijden met Photobucket (lastig gedoe) of een programma downloaden (wat ik dan verder niet zou gebruiken, alleen voor die 40 pixels weg te snijden)

Waarom kunnen we niet gewoon dit standaard 640x480 formaat hanteren?

Is goed, ik zal het aanpassen.  ;) Gr PF

Moppers

Citeerof een programma downloaden
Volgens mij zit er bij iedere Windows (als je dat gebruikt tenminste), het programma Paint inbegrepen. Kan je heel makkelijk afbeelding mee verkleinen en delen wegsnijden.

Ingrid

Dan bleven er voor jou inderdaad weinig foto's over Moppers  :P
De reden voor een maximale breedte is volgens mij omdat er anders veel te grote foto's geplaatst worden en die zijn lastig te bekijken ;)
We nemen deze feedback mee en laten we dit topic nu verder gaan gebruiken waarvoor het is: stemmen op je favoriete foto :)

Ilse*

Ook gestemd, maar de keuze bleef moeilijk...

Sanne

Citaat van: Moppers op oktober 25, 2008, 14:45:57
Ik heb ook gestemd. De te grote foto's vielen voor mij sowieso al af, sorry maar regels zijn regels.

Ik neem ook niet de moeite om foto's te bekijken die breder zijn dan mijn scherm. Ik maak mijn foto's altijd 800 pixels breed en dat past prima op mijn scherm.

Ik heb trouwens ook gestemd. Mag niet zeggen waarop, maar dat zal niet moeilijk te raden zijn ;)

Mars

Ik mag toch hopen dat je niet op jezelf stemt, maar goed dat moet je maar zelf weten! (dat hoort niet zo, he!)
In ieder geval heb ik mijn stem ook uitgebracht...

Groetjes
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Chicowen

Ook gestemd. Vond het niet zo heel moeilijk. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.


chrikske

Gestemd  ;) op een foto die er voor mij echt uitsprong, echte genieter  :D

DobbyFloppy

wanneer worden de winaars bekend gemaaktt??
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13