oh, nee!!!

Gestart door kersje, september 02, 2008, 16:31:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kersje

Hoi, mijn lieve Chico, die al een weekje erg sloom en slaperig was zit nu onderin de kooi.  :( Hij is helemaal suf en doet eigenlijk niks meer.
Net zo snel mogelijk de vogelarts gebeld en daar gaan we zo maar gauw naartoe.
Ik hoop dat we nog niet te laat zijn, maar ik vrees het ergste  :'(
Wordt vervolgd.......

Wouter

Ach gos..  :o Ik ben hier vreselijk aan het duimen voor je. Ik hoop ook dat het niet te laat is. Sterkte...

chrikske

Ga je vanavond nog naar de vogelarts?
Zoniet, probeer de vogel apart in een soort "ziekenkooitje" te leggen met wat trosgierst en water op de bodem. Geef hem vooral veel rust.

Ik duim ook voor je.

Groeten Christophe

Mars

rust en warmte: dus onder een warmtelamp of lekker warm tegen de Cv aan!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

kersje

Hoi, mijn man is nu met beide parkieten naar de vogelarts en belde net. Ik heb haar aan de telefoon gehad en volgens haar is Chico zo ziek dat ze niks meer voor hem kan betekenen.....ze dacht zelfs dat proberen hem te stabiliseren met een infuus al zijn dood zou betekenen.
Ongelovelijk, vanmorgen nog vrolijk op het stokje en nu op dit moment wordt hij uit z´n lijden verlost.
:( :( :( :( Ik zit hier met twee huilende kindjes op schoot...Dag lieve Chico....

roha

Ach jee,  :(  Wat naar, zeg.  :(

Er zijn heel veel leden die precies weten hoe jullie je nu voelen. Sommigen zijn zelfs een paar dagen lang verdrietig. (daar ben ik er in ieder geval 1 van  ;) )

Heel veel sterkte voor jullie allemaal.


chrikske

 :o wat kan het snel gaan!  :(

Veel sterkte..

Christophe

Wouter

Och nee toch!!!  :'( Heel veel sterkte toegewenst voor jullie met het verlies van jullie lieve vriendje! Liefs, Wouter, Delfie en Tommy.

ashley

ook van mij, heel veel sterkte!

Caradow


Ilse*

Jeetje kersje,

Sterkte met het verlies van Chico! :(
Vreselijk je lieverdje zo plots slechter te zien...

Helaas heeft ze het niet gered...
Ook heel veel sterkte voor jullie twee kindjes en natuurlijk voor Basje die zijn maatje moet missen...

Ilse

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Milo-Pixel


Dolce

heel veel liefs en sterkte,

:( wat sneu dat dat zo snel en raar kan gaan, van het ene op het andere moment.. maarja pietjes zijn nu eenmaal kwetsbare beestjes..

succes verder

hillie

Wat naar dat je parkietje zo plotseling ernstig ziek is en dan niet meer te redden is.
Ik wens je dan ook heel veel sterkte met dit grote verlies.

groeten hilde

Moppers

Wat moet dat frustrerend zijn, dat het ineens zo erg was en je niets hebt kunnen doen. En verdrietig dat Chico nu dood is.
Ik wens jou en de rest van je gezin veel sterkte.

kersje

Dank jullie wel voor de vreselijk lieve reacties!
Voor Basje is het ook zo naar, hij is constant naast Chico gaan zitten en kwam niet eens aan de trosgierst die ik neer had gelegd.
Zo zielig om te zien dat ie z'n maatje mist.
Het zal nog wel even een poosje pijn doen om maar één pietje in de kooi te zien zitten.
Bedankt!
Liefs Kersje

ciske

ook van deze kant van ons alle 5 heel veel sterkte toe gewenst.....

Tjipie lover

Ook al is het wat laat toch nog heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve vriendje.
(Houden jullie het nu bij die ene of komt er een nieuw vriendje??)

Heel veel sterkte en liefs van Ank.