bloedneus

Gestart door laafje7, september 21, 2008, 09:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

laafje7



Hallo , ik heb een vraagje over Goofy mijn parkiet , die heeft zo nu en dan bloed uit zijn neus , dan is die ook wel wat benauwd logisch natuurlijk ,schud dan ook met zijn koppie om het bloed weg te krijgen .
De eerste keer dacht ik dat hij zich misschien gestoten of iets dergelijks had maar vavond was ik thuis en ineens zag ik het bloed weer .
Misschien weet iemand wat dit zou kunnen betekenen het is naar mijn idee geen sterk vogeltje hij heeft ook een opgezette buik waar hij geen last van heeft en ook de dieren arts weet niet wat dit is als ik wil weten wat dat is moet ik naar Utrecht maar de stres is erger dan de buik denk ik . Ze zal dan onder narcose moeten om binnen in te kijken .Verder maakt ze geen zieke indruk ze komt bij je is wel wat stiller dan normaal maar eet en drinkt gewoon .
Groetjes laafje7

Caradow

Tja, hier is maar 1 advies denkbaar en dat is toch naar een vogelarts gaan.... Het verbaasd me dat je nog niet geweest bent omdat dit toch al vaker aan de orde is geweest zoals je schrijft...

Ik weet niet waar je woont, maar er zijn meer vogelartsen dan alleen in Utrecht.. zoek de dichtstbijzijnde eens op en bel voor informatie.

Reisstress valt reuze mee en als je parkiet ziek is dan zul je wel moeten.