Meer dingen met Meo doen

Gestart door Jasmin, september 12, 2008, 17:14:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

Ik kan Lucky veel makkelijker zijn aandacht geven hij wil met me spelen ik kan hem aaien hij luistert als ik praat tegen hem fluit vrolijk mee,
Meo niet als ik bij haar ga zitten of iets wil doen met haar word ik of gebeten of ze maakt een geluidje van "ga weg".
Ze wil niks uit mijn hand eten ze stapt bijna nooit meer op. Ik vind het heel moeilijk om haar aandacht te geven wat ze wil niks.
Ik probeerde het ook op verschillende momenten van de dag maar dat maakte ook niks uit. Maar als Lucky aandacht krijgt wil ze ook aandacht maar als ik haar dan iets wil geven ofzo. wil ze er niks van weten. Ik heb ook eerst Meo aandacht gegeven en daarna pas Lucky maar dat hielp ook niet :( Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

groetjes jasmin

Mars

gewoon blijven proberen en evt. als Lucky te veel aandacht op eist, Lucky even buiten de kooi zetten en negeren en dan meo alleen laten oefenen met tam maken en wat lekkers eten!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..