Botsing

Gestart door Audrey, september 04, 2008, 08:01:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Audrey

Goeiemorgen allemaal,

een tiental minuutjes geleden is Croky tegen men voorhoofd aan gevlogen ('s ochtends vliegt hij soms nogal wild). Hij leek eventjes een beetje versuft, hij was rustig terwijl hij al de hele tijd luidruchtig was. Daarna begon hij zich te poetsen en terug te spelen.
Ik moet over een kwartiertje echt door naar mijn vakantiejob, en tot 16u30 is hier niemand meer. Zou ik iemand moeten vragen om rond de middag even te komen kijken? En is het mogelijk dat hij een hersenschudding heeft?

Groetjes

Chicowen

Hej,

Ik denk eerlijk gezegd dat het meevalt. Waarschijnlijk is Croky wel eventjes geschrokken en was hij daarom nog een beetje versuft. Zolang hij geen prolemen heeft met zijn evenwicht denk ik dat het wel meevalt.
Zeker omdat hij nu gewoon weer lekker aan het spelen is. Ik denk dat het gewoon de schrik was. ;)

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Audrey

Bedankt voor het antwoord  :)

Mijn oma is even komen kijken over de middag, en toen ik thuiskwam zag ik ook dat hij heel actief was  ;D
én, ik heb net gehoord dat we binnenkort gaan kijken voor een vriendje  :D
Ik vind het superleuk voor Crokytje, maar ik ben toch wel bang dat hij dan minder 'mijn' vriendje zal zijn en meer aandacht zal hebben voor zijn soortgenootje :(

hillie

Dat is misschien in het begin als die een vriendje net heeft.
Maar na een poosje komt die ook weer naar jouw toe en het vriendje misschien ook wel.

groetjes hilde