Eerste nestje Chico & Noukie en Fender & Pucky ?

Gestart door Chicowen, september 06, 2008, 20:54:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.



Milo-Pixel

Met Yno en Kaytie gaat het nog steeds helemaal super.
Jut en Jul samen ;)
Ze gaan super in de groep, zijn al helemaal gewend en stappen beiden netjes op (Ja, zelfs Yno ;) ).

Het zal wel ineens rustig zijn bij jou, Marjolein..

Chicowen

Fijn dat ze nog steeds zo goed gaan Marit! ;) Echt super!
En ja het is een stuk rustiger nu. ;) :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Ilse*

Ben blij dat ik Junior nog eventjes kon bekijken  :-* En Kiki natuurlijk ook :)
Ze zijn echt heel lief en mooi. Een mooi groepje parkietjes heb je!
Liefs  Ilse

marian

Hoi Marjolein,

Ik keek net in het fotoalbum, en zag daar toch weer mooie foto's staan van junior en kiki en de rest.
Krijgen junior en kiki nog andere baasjes of houden jullie ze lekker zelf?

Chucky doet het hier echt super, heel voorzichtig horen we af en toe een woordje (kusje!!!), maar wat wil je ook, rocky zit de hele dag bij chucky in zijn oor te tetteren! Het zijn echte vriendjes geworden, heel lief, lekker kroelen bij elkaar. Chucky komt ook steeds vaker bij ons kletsen, maar wil niet door ons gekroeld worden, is ook prima!

Het is echt leuk 2 parkietjes bij elkaar, nadeel is wel dat ze nu minder vaak eruit willen, paar rondjes vliegen en dan gaan ze weer de kooi in om daar te spelen!
En nu wachten op 2 mooie popjes!

Chicowen

#486
Haha... ja... Junior en Kiki... dat is nog steeds de vraag geloof ik... We hadden in eerste instantie besloten dat ze weg mochten, maar hadden nog geen huisje gevonden waar ze heen konden, dus toen bleven ze toch maar hier. Ze zijn nog steeds hier en ze vallen goed in de groep, alleen moeten we eigenlijk verstandig zijn. :P hihi
Kortom... als we een goed nieuw huisje tegenkomen dan gaan ze misschien nog wel weg en anders blijven ze gewoon hier denk ik. :P
En euh... als je oppas nodig hebt... dan mogen ze hier wel even spraaklessen komen geven. Zo leuk dat Chucky ook begint te kletsen!! Hier krijg ik ze niet meer aan het praten denk ik, al hebben Noukie en Kiki er zeker aanleg voor en Junior misschien ook wel. ;)
Toevallig heb ik gisteren nieuwe foto's gemaakt, dus voor de geinteresseerden:

http://s365.photobucket.com/albums/oo94/Chicowen/parkietjes%202009/

Overigens hoop ik dat de link het doet, want gisteren had het kuren en konden sommigen het wel zien en sommige niet.


Ik zie het al.. het juiste woord, parkietjes zonder par, pakt het forum niet...
Liefs Cara

Dus: wie het album van Chicowen wil zien, moet de link overnemen, maar bij het woord parkietjes, de par weglaten en een hoofdletter K gebruiken ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.