Man/vrouw

Gestart door fien, augustus 14, 2008, 21:54:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

fien

Ik weet dat hier heel veel over te vinden is op het forum,
maar begin te twijfelen over het geslacht van mijn Nana.
Toen ik haar kocht was ik het bijna zeker: blauwe dop met wit aan de neusgaten: een vrouwtje dus
Maat ondertussen is ze meer dan een jaar, en haar neusdop is nog steeds lichtblauw met wit.
Zou ze toch een mannetje zijn?



Ingrid

#1
Nana is een heel mooi popje :). Bij sommige popjes wordt de neusdop bruin als ze al ruim een jaar zijn (het parkietje van mijn moeder pas bij ruim anderhalf jaar) en bij anderen blijft de neusdop lichtblauw met wit rond de neusgaatjes. Een mannetje heeft een diepblauwe neusdop, en die heeft Nana duidelijk niet ;).

Aangepast ivm hilariteit  :P

Jacko

Haar neusdop past goed bij haar verenpak zeg, lichtblauw met wit ;) .


Groetjes

dsmmeijer

dit is overduidelijk een popje.

Veel plezier met het mooie meisie ;D
Bij mijn Lara is het neusje ook nog steeds lichtblauw met wit. Ze is deze maand 1 jaar oud geworden.

Milo-Pixel

Inderdaad een heel mooi popje. Sommige zijn wat later, en andere wat eerder. Zo kreeg Pixel van mij al bij 7 maanden een bruiner dopje, en Milo pas bij 9.

Citaat van: Ingrid op augustus 14, 2008, 22:15:28
Bij sommige popjes wordt de neusdop bruin als ze al ruim een jaar zijn (die van mijn moeder pas bij ruim anderhalf jaar)

Hihi, ik las dit een beetje verkeerd geloof ik....  :D  ::)


Annika

geen twijfel over mogelijk hoor, bij een man is de neusdop met een maand of 4 blauw, dit is echt een popje ;D

Piknikki

Hoi!
Ik heb een nieuw jong vogeltje gekocht, omdat ik niet denk dat Kino nog ooit terugkomt. En Ilya was zo eenzaam..
Maar goed, ik vroeg me af of het een mannetje of popje was. Dit parkietje is nu zo'n 6 weken oud. :)
Ik heb hem/haar Tesla genoemd.

[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Tesla is een mooi popje! Ze heeft namelijk een lichtblauwe neusdop met wit rond de neusgaatjes, kenmerkend voor een jong popje ;).

Milo-Pixel

Dat denk ik ook ;), een popje. Een mooi beestje hoor!!

Piknikki

Dank jullie! Dan heb ik twee popjes, jeej! ;D
Haha, ze is ook erg leuk, dank je. :)

Wouter

Hey, mijn popje (Delfje) is nu anderhalf jaar oud en heeft ook zulke neusgaten, en het is zeker dat dat een popje is. Mooie foto's trouwens.

fien

Even laten weten dat het dopje de laatste dagen begint te verkleuren  :D