Poll: Elke donderdag chatavond?

Gestart door Sara, augustus 28, 2008, 21:46:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moet er elke donderdag van de week chatavond zijn?

Ja, dat zou leuk zijn
22 (88%)
Neen, liever niet
0 (0%)
Geen voorkeur
3 (12%)

Totaal aantal stemmen: 12

Sara

Omdat er op de chat het idee kwam van Bas om elke donderdag chatavond te houden, is hier de poll waar jullie kunnen stemmen of jullie het een goed idee vinden of niet. :)

Vele groetjes,
Sara

Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Jasmin


Mars

Ik vergeet het regelmatig en dan baal ik altijd dat het weer 2 weken duurt! Dus ja, elke week!
Maar goed, het moet natuurlijk ook voor het beheer een beetje te regelen zijn :)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ilse*

Het gekke is dat ik vaak op de 'verkeerde' donderdagen aan de chat denk, namelijk op de 2e en de 4e ;)
Maar ja, alle donderdag chatavond is leuk, maar hoe vaker je het organiseerd, hoe minder 'leuk' en speciaal het is.
Toch heb ik op 'ja' gestemd :)

Jasmin

Eigenlijk heb je wel gelijk Ilse de chat is iets leuks als het elke week gebeurt word het normaal.

Dolce

ik vind het wel leuk en het blijft wel speciaal omdat je het vaak toch vergeet (ik wel in ieder geval) en heb je toch meer kans om er bij te zijn.

tot hoe laat dan??  het is nu 23.00 maar ik zal zo even kijken of jullie er ook zijn hihi :P

Dolce

hm,,, toch niet zo leuk die chat.. beetje jammer als er alleen maar over paarden gesproken word.. en dat bij een parkieten forum.. :-\

Piknikki

Ik als geheelonthouder moet ook alle rosé, bier en andere drankjes laten passeren. :-X

ciske


Ilse*

Citaat van: Dolce op augustus 28, 2008, 23:24:36
hm,,, toch niet zo leuk die chat.. beetje jammer als er alleen maar over paarden gesproken word.. en dat bij een parkieten forum.. :-\

Dan kwam jij vast nét op het verkeerde moment binnen :-X
Nee echt hoor, er wordt inderdaad niet altijd over parkietjes gesproken, maar gezellig is het wel altijd ;D

roha

Citaat van: Dolce op augustus 28, 2008, 23:24:36
hm,,, toch niet zo leuk die chat.. beetje jammer als er alleen maar over paarden gesproken word.. en dat bij een parkieten forum.. :-\

Nou, toen ik er was, werd er alleen maar over parkietjes gepraat ;)

Maar het is ook een chat (toevallig van een parkietenforum, dus met sowieso parkietenfreaks op de chat), waarbij je andere forumleden beter kan leren kennen. Natuurlijk wordt er dan ook wel eens over iets anders geklessebest. Ja en dan kan het wel eens gebeuren dat er vele nog eenzelfde hobby hebben, in dit geval dus paarden.
Soms zijn er wel verschillende onderwerpen die tegelijk de ronde gaan.  ;)

Caradow

Ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we niet ALLEEN parkietjes in ons hoofd hebben en ook over andere dingen kunnen praten ;)

Ik denk dat een wekelijkse chat heel goed haalbaar is.
Ja je zult minder snel alles op alles zetten om erbij te kunnen zijn, maar ik denk niet dat het zou gaan vervelen of er duidelijk minder chatters aanwezig zouden zijn. Maak je het dagelijks, dan is die kans wel groter.

roha

Ach vergeet ik er nog bij te zetten, wat ik ervan vind.

Ik ben niet altijd thuis op donderdagavond en daar zit ook geen structuur in ofzo. Soms ben ik er wel, maar vergeet ik prompt weer dat er een chatavond is. Of ik denk er op de verkeerde donderdag aan, is ook wel s gebeurt ;)
Daarom zie ik het ook wel zitten dat er elke donderdag de gelegenheid is om te chatten met elkaar.  :)

Petr@

Citaat van: Dolce op augustus 28, 2008, 23:24:36
hm,,, toch niet zo leuk die chat.. beetje jammer als er alleen maar over paarden gesproken word.. en dat bij een parkieten forum.. :-\

Dat maakt de chat juist zo leuk je hoeft niet alleen over je parkietenvriendjes te chatten.Maar over van alles en nog wat. Zo leer je ook iemand kennen.

Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

chrikske


ciske

als ik nu zo de poll bekijk lijkt het me duidelijk :P

Dolce

Citaat van: Petr@ op augustus 29, 2008, 17:25:48
Dat maakt de chat juist zo leuk je hoeft niet alleen over je parkietenvriendjes te chatten.Maar over van alles en nog wat. Zo leer je ook iemand kennen.

Petra


hihi ja dat snap ik wel maar ik kwam denk ik inderdaad op het verkeerde moment,
omdat ik echt totaal niks heb met paarden vond ik t niet zo leuk,
maar ik ga volgende week gewoon weer chatten! (en dan vind ik t heus niet erg als het niet over parkieten gaat) ;)

hillie

Ik ben ook wel voor.
Dan leer je elkaar misschien toch iets sneller kennen.

groetjes hilde

Parkieten-Freak

Nou, de poll laat niets aan duidelijkheid te wensen over.  Zullen we de virtuele poorten naar de chatroom maar gewoon elke donderdagavond openzetten?  :)



Caradow

Polletje maar vergrendeld...

Voordat dat ene balkje achter "Ja, dat zou leuk zijn" ervoor zorgt dat zelfs mijn breedbeeldmonitor niet breed genoeg meer is ;)

roha

Citaat van: Dolce op augustus 29, 2008, 21:33:23

hihi ja dat snap ik wel maar ik kwam denk ik inderdaad op het verkeerde moment,
omdat ik echt totaal niks heb met paarden vond ik t niet zo leuk,
maar ik ga volgende week gewoon weer chatten! (en dan vind ik t heus niet erg als het niet over parkieten gaat) ;)

Nou, ben benieuwd wat jij leuk vindt  ;)