tam maken

Gestart door xander, augustus 22, 2008, 17:02:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander

beste parkietenfreakz,
Ik heb een vraag
Ik ben een amateur!!
ten eerste heb ik veel gehad aan deze site en aan het filmpje op youtube (zo kwam ik op deze site)
maar mijn vraag is hoe hoe ik de trosgierst vasthoud zodat ze op mijn hand moeten staan om te eten?
ik weet dat je hem plat moet houden maar hoe precies als ik hem plat hou valt de trosgierst.
alstjeblieft antwoord
later xander

Mars

Je kunt gewoon een klein stukje afknippen en dan de punt tussen je vingers houden. Hoe je het dan precies voor je parkiet houdt is niet zo belangrijk, als het stuk maar niet te groot is. Op een gegeven moment zul je zien dat ze meer moeite gaan doen om bij de trosgierst te komen en ook wel voorzichtig op je hand stappen.

Je kunt bijvoorbeeld het stuk tussen duim en wijsvingen houden en dan je middelvinger in de lengte van de stok houden.

Maar...je moet er vooral niet te moeilijk over doen (niet te veel over nadenken)! Gewoon proberen!

Succes!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

xander

bedankt ik denk ook niet te veel na maar als het steeds valt moet ik wel nadenken :)

xander

dankje ik leer die lieve kleine vriendjes steeds beter kennen :-X
1 uur geleden aten ze zelfs al uit mijn hand :P
dat al na 2 dagen trainen
ik wordt steeds gevorderde mede door deze site :D

Wouter

Dat is mooi. Daar is deze site ook voor gemaakt; om kennis met elkaar te delen en zo elkaar te helpen met de parkieten

fullmetalgirl

geweldige vooruitgang :D:D:D:D

van dat hand plat houden :
ik klem de trosgierst tussen mijn vingers...
als je hand plat is klem ik het tussen de 2 vingers die het verst van de parkietjes afzijn :)

zo is er ruimte voor je parkiet om op je hand te komen staan en valt de trosgierst niet de hele tijd :)