Wie heeft een vogelkooi over?

Gestart door Ria, augustus 21, 2008, 07:16:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ria

BIj deze zoek ik een grote kooi voor twee parkieten,aangezien ik nu alleen Rocky heb en voor hem een maatje zoek/krijg
Wie heeft een vogelkooi over?

Ingsu

Vaak kun je op marktplaats [of soortgelijke websites] goede tweedehands kooien vinden voor meestal weinig geld! Je kunt dan meteen zoeken in je eigen omgeving, dat is denk ik makkelijker dan hier op het forum vragen : )

Succes ermee!

Ria

Dank je maar ben nu al dagen aan het zoeken

NaOmi_W

Zoek je dan niet naar grote kooien? Zolang het tijdelijk is dat het nieuwe maatje er in zit, dan hoef je niet per se te denken: hoe groter hoe beter. Is natuurlijk wel zo, maar middelmaatje mag dan ook wel hoor. Daar zijn er toch wel genoeg van op het forum? Of via een internetwinkel, sommige hebben kooien voor een prikkie te koop staan, onder de €25,- bedoel ik dan

Ria

Dank je voor je reactie en ga verder met zoeken

NaOmi_W

Citaat van: NaOmi_W op augustus 22, 2008, 10:43:24
Zoek je dan niet naar grote kooien? Zolang het tijdelijk is dat het nieuwe maatje er in zit, dan hoef je niet per se te denken: hoe groter hoe beter. Is natuurlijk wel zo, maar middelmaatje mag dan ook wel hoor. Daar zijn er toch wel genoeg van op het forum? Of via een internetwinkel, sommige hebben kooien voor een prikkie te koop staan, onder de €25,- bedoel ik dan

bedoelde: Daar zijn er toch wel genoeg van op marktplaats?

::)

Caradow

En vanaf nu alleen nog reacties asl je Ria een kooi te bieden hebt ;) Overige vragen kunnen per pb afgehandeld worden...