Superchat: iedere donderdagavond!

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 16, 2008, 18:07:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

Ik denk dat ik ook eventjes kom niet lang moet weer vroeg op morgen :)

Milo-Pixel

Ik weet niet zeker of ik kom, even kijken hoe moe ik ben na mijn werk.. Als ik kom, kom ik later op de avond (zowiezo na half 10).

Jorijn

Ik moet overwerken, maar ook hier ben ik in het bezit van een computer. Ik zal mijn neus ook even laten zien. :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Strak plan, ik duik ook wel even op maar ik kan het niet laat maken, ik moet morgen werken.


Chicowen

Ik kom denk ik ook wel even langs, maar maak het niet te laat, want moet morgen om half 8 de deur uit. :S
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Ik denk niet dat ik het ga redden... Caraatje is een beetje moe en slaapt een gat in de dag hier ;)
nu even ontbijten en dan straks lekker terug naar bed...

Volgende keer hoop ik wakkerder te zijn... ;)

Piknikki

Achjee! :(
Ik kom ook wat later (als er dan nog iemand is), want ik ga met mijn buurvrouw mee naar kerkdienst..

Is donderdag eigenlijk wel een geschikte dag voor superchat? Aangezien zoveel mensjes dan al andere dingen moeten doen. ???

Jasmin

Er is volgens mij ooit een topic daar over geweest of het stond in het oude chat topic.
Ze hadden het daar over de chat op vrijdag als ik het me nog goed herinner :-\

Chicowen

De bar is open hoor!  ;D
Het is nog erg rustig...
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter

Ik zit er inmiddels in, in mijn eentje. Een beetje gezelschap kan gezellig zijn  :)

Dolce


Parkieten-Freak



Deniese


Mars

Hey mensjes.. ik sla al weer over! Veel chatplezier... Ik ga slapen!  :P
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

Jammer Marcia! Het is erg gezellig ;). Maar slaap lekker!

Sara

Ik kon jammergenoeg niet komen.
Ik was donderdag om 4 uur begonnen aan een tennismarathon voor het goede doel, tot vandaag 4 uur.
24 Uur wakkerblijven en afwisselend tennissen dus...
Vond het jammer dat ik er niet kon bij zijn, maar de tennismarathon was natuurlijk ook een leuke ervaring!
Hopenlijk kan ik volgende keer wel aanwezig zijn bij de chat!

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Jorijn

Citaat van: baasje van Arno op september 12, 2008, 16:30:25
Ik kon jammergenoeg niet komen.
Ik was donderdag om 4 uur begonnen aan een tennismarathon voor het goede doel, tot vandaag 4 uur.
24 Uur wakkerblijven en afwisselend tennissen dus...
Vond het jammer dat ik er niet kon bij zijn, maar de tennismarathon was natuurlijk ook een leuke ervaring!
Hopenlijk kan ik volgende keer wel aanwezig zijn bij de chat!

Vele groetjes,
Sara

En dan toch nog even het forum checken voor je gaat slapen. Bikkel!

Volgende keer beter, de chat is altijd open :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kleintjes

Ik denk dat de chat er even bij moet inschieten aangezien mijn PC dood is  :( maar ik probeer toch alles bij te houden.
Tja, PC's hebben niet 't eeuwige leven helaas..


Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ciske

ja ja tis weer donderdag  ;D dus vanaaf lekker weer chatten  :D ;D

Caradow

Ik denk niet dat ik mijn neus laat zien..

ben beetje ziekjes.. hoofdpijn, keelpijn, hoesten enz...