Superchat: iedere donderdagavond!

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 16, 2008, 18:07:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow


Milo-Pixel

Ik sla een keertje over, maar veel plezier allemaal :)

Wouter

Ik heb de laatste tijd erg last van buikgriep, en ben gisteren om half 8 al naar bed gegaan. Ik heb er niet bij kunnen zijn helaas. En ik had er nog wel zon zin in ;) :(

tup en joep

helemaal vergeten
tja volgde keer beter

Sara

Ow, ik heb de chat gemist, maar ik was dan ook ziek...
Ik had sinds zondag buikgriep. :(
Eén ding wat er wel positief aan is; ik had de buikgriep gelukkig gekregen na de meeting en niet ervoor (een geluk bij een ongeluk!).

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

ciske

gaat het nu dan weer beter sara?
vond het leuk je te ontmoeten op de meeting :D

Wouter

Citaat van: baasje van Arno op november 15, 2008, 18:04:35
Ow, ik heb de chat gemist, maar ik was dan ook ziek...
Ik had sinds zondag buikgriep. :(
Eén ding wat er wel positief aan is; ik had de buikgriep gelukkig gekregen na de meeting en niet ervoor (een geluk bij een ongeluk!).

Vele groetjes,
Sara

Toevallig had ik precies hetzelfde, alleen was het bij mij voor de meeting ook al een klein beetje aan de gang... Gelukkig tijdens de meeting ook geen last van gehad.

Beterschap in ieder geval ;)

Moppers

Mijn nieuwe internetaansluiting is pas 4 december beschikbaar :(. Tot die tijd ben ik dus waarschijnlijk niet in de chat.

roha

Ach joh, voordat je t weet is t alweer Sinterklaas!1 :P

ciske

hoi allen... tis gezellig in de chat als je alleen bent maar wordt veel gezelliger met meerderen :P

Parkieten-Freak

Ik ben er vermoedelijk niet vanavond, moet dadelijk weg. Misschien wip ik heel even langs, ik zal wel kijken.
Daarnaast moet ik echt op tijd naar bed want morgen moet ik (al)weer vroeg op. 8)


Wouter



Wouter

ben nou alweer weggejaagd... :( Door mensen die school belangrijker vinden dan chatten :o Rare mensen toch :P

Jasmin

Niet zo piepen je zit al de hele dag huiswerk te maken nou moet dat ook wel eens klaar zijn

Chicowen

Ik sla deze week even over denk ik. Ben behoorlijk moe en brak en denk dat ik het niet echt kan volgen dan. ;)
Maar neem gerust een drankje op mijn virtuele rekening. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter

Hallo! Het is chatavond hoor! meer publiek is welkom, we zijn nu met z'n drieën! :P

Parkieten-Freak

Citaat van: Chicowen op november 20, 2008, 21:19:33
Ik sla deze week even over denk ik. Ben behoorlijk moe en brak en denk dat ik het niet echt kan volgen dan. ;)
....

Volgens mij zijn op dit moment veel mensen moe en brak (including me.  :( )
Was net toch naar de sport gegaan en letterlijk de helft van onze groep was gewoon moe.  :(
We hebben het dan ook maar rustig aan gedaan vandaag. Ik ga dadelijk ook lekker op tijd naar bed.
Volgende week weer chatten!


Chicowen

Citaat van: Parkieten-Freak op november 20, 2008, 22:24:15
Volgens mij zijn op dit moment veel mensen moe en brak (including me.  :( )
Was net toch naar de sport gegaan en letterlijk de helft van onze groep was gewoon moe.  :(
We hebben het dan ook maar rustig aan gedaan vandaag. Ik ga dadelijk ook lekker op tijd naar bed.
Volgende week weer chatten!

Winterdipje met zijn allen qua slaap. ;)
Ik heb het gisteren toch maar een kans gegeven, maar ben denk ik maar 10 minuten geweest, toen wilde ik echt weer gaan slapen!!
Volgende week weer een chat. :)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.