Superchat: iedere donderdagavond!

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 16, 2008, 18:07:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Na 1001 reacties (51 pagina's) in het eerste topic, lijkt het mij mooi om met een nieuw topic te gaan beginnen.
Voor de rest blijft alles natuurlijk hetzelfde!  ;)

Voor de nieuwkomers:
Elke donderdagavond hebben we "super-chat". Jorijn zet dan de virtuele poorten naar het chat-kanaal wagenwijd open en rond 19.30 uur komen de eerste gasten binnen. :)
We hopen dat zoveel mogelijk leden gezellig een praatje komen maken in onze chat-room. :-X
Ook de beheerders en moderatoren van dit forum zullen proberen zoveel mogelijk aanwezig te zijn!

Voor de nieuwkomers:
Er zijn verschillende programma's waarmee je kunt chatten, hier de tip van Marit:
(Het is een mooi en ontzettend leuk programma!)

Surf naar:
www.mibbit.com


Vul het schermpje in zoals beneden aangegeven staat:

Connect to IRC: Other server
Server: irc.jorijn.com
Nick: Jouw forumnaam
Channel: #parkietenweb.nl

klik op 'Go' en er verschijnen twee tabjes, in #parkietenweb.nl kun je chatten!

Veel plezier :)


Mars

De link doet het niet...
:D

(gewoon overtypen lukt wel, hihi)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel


Chicowen

Wel handig even zo'n nieuw topic. :) Zaten we al op de 51 pagina's??? Pfff... :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Mars

Citaat van: Jorijn op augustus 16, 2008, 23:10:55
Had het al gefixt :)

En daarom knipoogt ze ook :P


En zo komen we al snel weer in de buurt van 51 pagina's. Of in ieder geval pagina 2 dan  :-X
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel


Caradow

Yep :)

Ik vrees dat ik niet kan komen, misschien later op de avond nog even...

Chicowen

Ik kan ook niet met zekerheid komen. Als ik kom, dan is het wat later op de avond.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Nou, dan maken we er ene late night chat van toch? ;)

Jasmin

Ik kom ook later op de avond even kijken, ;)
eerst even naar mijn nieuwe neefje kijken.




Ingrid

Niet iedereen of jij moet stiekem wat door mijn koffie gemixt hebben :p

Het was weer gezellie, ipv parkietenchat een drankorgelcarrousel ;)

Parkieten-Freak

Wáaaat? Dronken? Damn, heb ik weer gemist, ik zat in de sportschool.  :)
Tja, het sportseizoen is weer begonnen en ik zal morgen wel zo stijf als een hark zijn vrees ik. :P
Ik kom nu niet meer naar de chat want ik moet morgen werken en ga dadelijk naar bed. ;)
Volgende keer ben ik er weer bij.  ;)


Milo-Pixel

#16
Het is nog steeds gezellig hoor PF, kom je nog even langs ;)?

O, en dat dronken zijn valt best mee hoor! Iedereen heeft alleen een beetje typgebrek.....

Chicowen

Nou mensen, het is al aardig rustig geworden. Ik dacht ik kom even langs, maar bijna iedereen is al weg (op een paar na ;) ) :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Kleintjes

Hoihoi,

hier 'n berichtje van de Nachtuilen: Is lekker rustig maar van te voren was 't reuzegezellig  :D
En inderdaad, leek meer op 'n drankorgelchat hahahaha. Maar wel gezellig!!! Ja toch, Naadje?  ;)

Hopelijk tot gauw!!!

Na nog wat doorgebabbeld te hebben over laptops met de heer Jorijn zeg ik ook: Welterusten en tot de volgende!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Caradow

Citaat van: Chicowen op augustus 22, 2008, 00:02:58
Nou mensen, het is al aardig rustig geworden. Ik dacht ik kom even langs, maar bijna iedereen is al weg (op een paar na ;) ) :P

hmmm geloof je het als ik zeg dat ik net weg was? ;)

As usual ;)