Baytril en Osteovit

Gestart door Debby, augustus 15, 2008, 17:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Debby

Hallo, allen

Vandaag ga ik beginnen met antibiotica van Baytril. Dit moet ik door het water mengen. 2 ml. op 50 ml.water. Vanwege een bacterie infectie. Daarnaast heb ik voor mijn parkietje vitamine druppels erbij gekregen. Genaamd Osteovit/amino/calcitad 10 druppels erbij doen in het water met de antibiotica. Dit voor zijn weerstand. Iemand hier ervaring mee. Ik heb het gekregen van dierenarts Frank Feld in Amersfoort. Ik lees regelmatig dat de medicijnen beter rechtstreeks in de snavel dient worden aangebracht. Maar mijn parkietje drinkt altijd best wel aardig wat op een dag. En ik neem aan dat ik de dierenarts de heer Feld wel kan vertrouwen. Wat vinden jullie. Groetjes, Debby.

Caradow

Dr Feld is een prima vogelarts en daar kun je zeker op vertrouwen dat het goed is.

Debby

O, dat is fijn te horen. ;D Ben ik weer gerust. Ik maak me ook altijd ook zo druk om mijn vogeltje, net als de meeste van jullie. Bedankt.

Moppers

Let er wel op dat je parkietje geen kans krijgt om ander water (zondert medicijnen dus) te drinken, en dat ze ook inderdaad het water met daarin de medicijnen drinkt. Baytril is namelijk nogal vies van smaak.

Debby


Debby

Hier mag wat mij betreft een slotje op ;)
Bedankt nog voor de reacties.