alergisch?

Gestart door babyopkomst, augustus 06, 2008, 20:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

babyopkomst

Volgens mij schrijf ik het goed: Algergisch ???
Goed, ik heb een parkiet maar ga verhuizen naar een plek waar mensen misschien algergisch zijn voor een parkiet, maar weten jullie misschien uit ervaring dat als je je kamerdeur dicht houd en altijd het raam open laat mensen geen alergische reacties krijgen of minder dan in een open ruimte? ??? Ik wil het graag weten want ik hou heel veel van Sneeuwwitje. ;D

Jasmin

Je deur dicht doen is het makkelijkste ja raam open doen is niet goed als je je kooi een keer niet goed dicht doet en hij ontsnapt is het weg vogeltje. Wel helpt elke dag stofzuigen en het tochtrooster openzetten als je die hebt. Je blijft er altijd wel iets va merken maar als je deze dingen doet heb je er weinig last van.

Groetjes Jasmin

Parkieten-Freak

Ik begrijp het niet goed geloof ik.
Ik las zojuist een topic van je waarin je schrijft dat je een tweede parkietje krijgt?
Als iemand in huis allergisch is voor kooivogels, dan vind ik het niet verstandig om er een tweede grasparkiet bij te nemen, zelfs niet als je het raam elke dag op een kier open laat staan. Probeer het eerst eens met Sneeuwwitje en wacht even af hoe het gaat. ;)



babyopkomst

ik zal het even uitleggen, ;)

Ik neem Sneeuwwitje sowieso mee ( want die had ik al) maar di9e mensen zijn alergisch. Als ze niets van Sneeuwwitje merken mag ik ook een babytje ( en dat is waardschijnlijk zo )en als ze er niet tegen kunnen dan moet sneeuwwitje terug naar mijn moeder en ik mag geen baby , maar wel als ik weer bij mijn moeder ga wonen. :-X