Lid van de maand Juli

Gestart door Caradow, juli 31, 2008, 19:37:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Beste mensen,

De maand is om en dus tijd om bekend te maken wie deze maand de titel Lid van de Maand mag dragen.

Het lid van de maand Juli is geworden:

Marit·

Marit's Milo had een hele slecht begin van de maand. Ze is altijd al een zorgenkindje geweest maar begin van deze maand ging het heel erg slecht.
Marit heeft echter alles in het werk gesteld om haar er ook deze keer weer bovenop te krijgen. Flink aan de medicijnen en zelfs nog een paar dagen bij de dierenarts opgenomen geweest heeft Milo het dankzij Marits goede zorgen weer helemaal gered. Waar anderen het al hadden opgegeven, vocht  Marit door om haar meisje er bovenop te krijgen.

En als klap op de vuurpijl, heeft Marit op dit moment de zorg overgenomen voor 2 kleintjes van nog geen 4 weken, om deze met de hand zelfstandig te maken. De ouders van de kleintjes waren gestopt met voeren en het handopvoeden lukte de eigenaar niet zo goed, waarop Marit het heeft overgenomen. Ook dit ging niet helemaal zonder problemen, maar het ziet er naar uit dat het helemaal goed gaat komen met de kleintjes.

Als dit niet genoeg redenen zijn, om de titel Lid van de Maand te mogen draaien, dan weten wij het ook niet meer...

Marit·, namens het beheer willen we jou bedanken voor je tomeloze inzet voor het welzijn van de grasjes :)

Groetjes,
De beheerders

Ingrid

Marit, van harte gefeliciteerd met deze welverdiende titel  ;D

Jasmin

Gefeliciteerd met deze titel Marit!
Je hebt hem echt voor 110% verdient! ;D

Caradow

Gefeliciteerd meis, een verdiende titel!

Dikke knuf  :)

Mir

Wist niet dat jullie zoiets hadden als "lid van de maand", leuk initiatief. Marit heeft het echt verdient, SUPER (alweer).

Marit, geniet maar lekker van deze lovende woorden, dit moet je in je momenten van twijfel toch weer sterken lijkt me :-)

Liefs, Mir

Kleintjes

Hoihoi,

Van Harte Gevleugeleciteerd met je verdiende titel Marit!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Chicowen

Kon niet missen he. ;) Dubbel en dwars verdiend!
Gefeliciteerd met deze mooie titel!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Petr@

Top Marit, dit heb je zeker verdiend meid ;D



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Sonja

Hoi Marit,

Van harte gefeliciteerd met deze prachttitel!

Je hebt hem zooooo verdiend!!! ;D

Super zoals jij je inzet voor je lieve kromsnaveltje, en nu nog 2 kleintjes handmatig grootbrengen....

Geweldig! ;D

Groetjes, Sonja.

Ilse*

Nou Marit, deze titel heb je echt helemaal verdiend!
Had het eigenlijk ook niet anders verwacht :)
Je zorgt super voor je lieverdjes!

Gefeliciteerd met deze prachtige titel! ;D

Liefs, Ilse

Milo-Pixel

Wauw!! Dank jullie wel!

Maar een deel van mijn titel is zeker voor Milo, want zonder haar vechtlust was ze er alsnog niet gekomen, ookal had ik wel voor haar gevochten.  ;D

Sara

Hé Marit, van harte gefeliciteerd! Je doet het echt super, voor je eigen parkietjes en nu ook voor je twee 'logerende' kleintjes! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

roha

Heeej Marit,  :)

Ik zie het nu pas, en was al met je op de chat  :-X

Maar inderdaad een welverdiende titel, ik had ook niet anders verwacht!!  ;D ;D
Gefeliciteerd, je bent een kanjer!!

Geniet er maar lekker van deze verdiende titel!!

Liefs, Hanneke


Parkieten-Freak

Ook namens mij: van harte gevleugeliciteerd met deze welverdiende titel!  ;D


Moppers

Iemand met zo'n groot hart voor dieren als Marit, ja, die verdient de titel dubbel en dwars.

Hart voor je eigen dieren, maar ook voor die van anderen en zelfs voor totaal onbekende diertjes. Ik kan me nog herinneren dat jij je zo'n zorgen maakte over de parkietjes bij de Pet's Place in Gouda met die schurftmijt. En nu heb je ook nog de zorg van twee hulpeloze kleintjes op je genomen. Om nog maar niet te spreken van de geweldige 'moeder' die je voor je eigen vogeltjes bent.
;D

Ingsu

Inderdaad helemaal verdient! Gefeliciteerd!!! ^__^

Safrena

Hey Marit

Van harte gefelciteerd met deze titel

Vele groetjes

hillie

Nou marit deze titel heb je dubbel en dwars verdient. ;D ;D
Hoe je inzet eerst voor Milo en nu weer voor de andere twee.
Dan kan het niet missen dat je deze titel heb gekregen.

groetjes hilde

Fenixjuh

Van harte!!!
een titel is leuk, maar het belangrijkste is dat Mylo weer is opgeknapt  ;D

Audrey

De titel is helemaal verdiend! Marit, je bent een echte dierenvriend, er zouden er je niet veel nadoen  ;D

Heel erg gefeliciteerd

Meltjuh


babyopkomst

tja, je zal het wel al heel veel hebben gehoord dus ik ben niet erg origineel maar toch GEFELICITEERD!!!!! :)

matthew