Nieuwe eigenaar gezocht voor onze 2 parkieten

Gestart door Dutchylex, juli 29, 2008, 21:42:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchylex

Helaas kunnen we door de komst van een kindje onze 2 parkieten niet meer de aandacht en tijd geven die ze nodig hebben. We zijn op zoek naar iemand die wel de tijd voor deze 2 vogels heeft. Het zijn een mannetje en vrouwtje van allebei ongeveer 1,5 jaar oud. Ze zijn gewend om regelmatig los te vliegen (Dit was elke dag, en tegenwoordig niet meer :s) en zijn erg aan elkaar gehecht. Het zijn gezonde vogels gekocht bij een kweker. Ze kunnen afgehaald worden inclusief kooi en toebehoren tegen elk aannemelijk bod. Natuurlijk willen we er voor zorgen dat ze bij een goede eigenaar terecht komen, en niet zomaar ergens verwaarloosd worden.


zibline

hallo

wat spijtig dat jullie, jullie parkieten moeten weg geven maar misschien moeten jullie vermelden waar jullie wonen !!

groeten

Tjipie lover

foto doet het ook niet trouwens!!

Groeten van Ank

Parkieten-Freak

Citaat van: Tjipie lover op juli 30, 2008, 18:52:27
foto doet het ook niet trouwens!!

Groeten van Ank
Volgens mij is er ook geen foto geupload.... ;)


Jacko


DarkWolf

Citaat van: Parkieten-Freak op juli 30, 2008, 19:19:07
Volgens mij is er ook geen foto geupload.... ;)
Er is wel iets geplaats..een foto van op het papegaaienforum (als je op het kruisje klikt en dan naar eigenschappen gaat, zie je het url adres), maar aangezien wij (ik allesinds toch niet) niet zijn aangemeld op het papegaaienforum kunnen we die foto niet te zien krijgen.

Dus Dutchylex, als je die foto hier wilt toevoegen moet je hem op je pc zetten en dan hier op 'Extra opties' klikken en dan kun je de foto toevoegen zodat ook wij hem kunnen zien :)

emceeelwee

Hallo,

Hoe is het inmiddels met de zoektocht naar een nieuw huis voor deze twee?

Groetjes