Tornado wil zijn kotje niet terug in !

Gestart door matthew, augustus 07, 2008, 16:38:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Hallo ,

Kheb m'n parkietje nu 3 dagen En in zijn kotje is hij al zeer tam hij komt op m'n vinger enzo .
Ik kan hem ook uit het kooitje halen op men vinger maar vanaf dan Gaat hij vliegen en wil hij niet meer trug komen .
dan heb ik hem zeker 5 uur laten rondfladderen enzo en dan kwam hij ng niet zelfs niet met trostgierst en dan heb ik zoals ik op dit forum gelezen had het kooitje voor hem gehouden en dan gaat hij er vanzelf in springen .
Moet ik gewoon nog wat geduld hebben of is het iets anders ?

Mvg matthew

Jasmin

Je hebt je parkietje pas 3 dagen dan kan het zijn dat hij nu tam is maar over een weekje niet meer. Dat komt omdat omdat hij nog niet gewend is en alles is nieuw dus lijkt hij heel tam maar dan gaat na 1 of 2 weken weer een beetje weg omdat hij dan gewend is aan zijn kooi en de kamer.
Het is beter om hem nog een paar dagen in zijn kooitje te houden om hem wat langer te laten wennen. ;)
Ondertussen kun je blijven oefenen en over ongeveer een weekje hem weer loslaten.

Groetjes Jasmin

matthew

Citaat van: Jasmin op augustus 07, 2008, 16:59:53
Je hebt je parkietje pas 3 dagen dan kan het zijn dat hij nu tam is maar over een weekje niet meer. Dat komt omdat omdat hij nog niet gewend is en alles is nieuw dus lijkt hij heel tam maar dan gaat na 1 of 2 weken weer een beetje weg omdat hij dan gewend is aan zijn kooi en de kamer.
Het is beter om hem nog een paar dagen in zijn kooitje te houden om hem wat langer te laten wennen. ;)
Ondertussen kun je blijven oefenen en over ongeveer een weekje hem weer loslaten.

Groetjes Jasmin

Dank je voor je snelle reactie !