vliegen

Gestart door Joell, maart 30, 2005, 08:32:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joell

Mijn parkietje is nu volgens de fokker 3 maanden maar hij kan geen meter vliegen zijn kooi staat altijd open en hij kom alleen van zijn kooi als hij eraf valt.
Ik moet hem dan met een stokje er weer op zetten want hij eet uit mijn hand bijt erin maar kom er echt niet op zitten.
Ik denk dat de fokker iets aan zijn vleugels verpest heb zou dat kunnen of jullie weten?

Groetjes Joell

Theo & Wita

misschien hebben ze hen gekortwiekt of is het een kruipertje?

Gr. Theo

Safrena

hey joel

Als je parkietje niet kan vliegen is er inderdaad iets mis.

Het beste lijkt me om even langs de dierenarts te gaan ook mede omdat je verteld dat je parkietje soms van zijn zitstokje valt.

Door kortwieken van je parkietje door de kweker zal je parkietje niet van zijn zitstokje vallen dit heeft een heel andere reden.


De link hieronder beschrjft kruipersziekte zoals theo zegt :wink:
http://www.parkietenfreak.nl/z-kruipersziekte.php

Toch vind ik het het beste als je heel zeker wil zjn dat je het beste even langs de dierenarts gaat :wink:

vele groetjes

Anita & Marisa

Hoi Joell,

Inderdaad zo snel mogelijk naar de dierenarts! Dit is erg zielig voor je parkietje  :cry:
En hij kan door het vallen nog meer letsel op lopen!
Hopelijk valt het allemaal mee.

Houd je ons op de hoogte?

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Parkieten-Freak

Bedoel je dat hij valt als hij probeert te vliegen, of valt hij zomaar om?


Joell

Nee hij valt niet zomaar hoor! alleen als hij snel weg wilt komen en hij grijp mis of probeerd te vliegen. hij is wit en heb rode ogen  maak veel herrie en bijt misschien is het gewoon een gek vogeltje.

Ik kon hem omruilen maar dat doe ik niet ik heb hem al 7 weken doe ik toch niet meer weg!!!!

groetjes joell

Anita & Marisa

Heel goed van je Joell, dat je je parkietje niet inruild! Dit is inderdaad erg vreemd, je ruilt je kind toch ook niet in als er iets mis mee is! Dit is ook zielig voor het parkietje!

Hopelijk komt het helemaal goed met hem?

Ben je al naar de dierenarts geweest?
En hoe is het afgelopen?

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Joell

hoi anita en marisa,

Nee ik ben niet naar de dierenarts geweest jullie hebben het verkeerd begrepen mijn vogel valt vd kooi als hij mis grijpt of te snel weg wilt komen er is niets mis met hem. bovendien als hij op de grond loop kom hij heel snel naar mij toe gisteren kwam hij zelfs voor het eerst op mijn arm via de grond maar zelf vliegen vd grond op zijn kooi kan hij niet.

ps: stom he! ik heb begrepen dat het een kweker is ipv. fokker stom stom stom ben ik.

groetjes joell