Me kleine meisje Tika...

Gestart door Meltjuh, juli 09, 2008, 18:37:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hey Mel

Ik lees net je berichtje met tranen in mijn ogen  :'(

Heel veel sterkte meid met het verlies van lieve Tika

Dikke knuff

Meltjuh

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes...

Tvalt erg zwaar, ik mis me kleine meid. Vooral deze ochtend want normaal gesproken is ze der als de kippen bij als ze me hoort.
We hadden altijd een ochtend ritueel waarbij ze wat pellets uit de hand kregen als ik wakker werd. Het is zo vreemd om de kamer binnen te lopen er er geen Tika aan de tralies hangt schreeuwend om haar ontbijtje.
Myla lijkt een beetje in de war. Normaal gesproken is ze echt niet bang, maar dat komt vast omdat Tika altijd het voortouw nam.

Ik ben Myla veel uit de hand aan het voeren en het gaat elke keer weer een beetje beter. Tis ook niet niks ineens alleen in zo'n grote kooi...

Sonja

Och Mel, ik lees het nu pas....
Wat vreselijk dat je nu ook afscheid van Tika hebt moeten nemen.... :'(

Heel erg veel sterkte met het verlies van je lieve meiske... :(

Groetjes, Sonja.

Rianntjee

ik kreeg de tranen in mijn ogen toen ik dit las. Veel sterkte met het verlies van Tika  :(

Gr Rianne

Kleintjes

Hey Melanie,

Ook ik heb last van waterlanders en 'n brok in m'n keel... iets wat niet vaak voorkomt.

Vreselijk dat nu ook Tika is overleden. 1 troost is er wel: Ze is weer bij haar macho Macho, bij haar vriendje.

Ook namens ons zessen hier heel veel sterkte met dit verlies en we hopen dat Myla en jij nog lang bij elkaar blijven en er samen doorkomen.

Voor Myla is 't ook even wennen, net als voor jou. Jullie 'ritueel' is nu 'n beetje doorbroken omdat er 1 mist, toch zou ik er gewoon mee doorgaan. Is beter voor beide lijkt me.

Groetjes, veel sterkte en liefs: Maartje, Mano en de Kleintjes Kruumel, Mini, Tweety en Silly
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Danielle

Hoi Melanie,
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je kleine meisje Tika!

Groetjes van Danielle

Dolce

Hey mel, ook ik heb nu tranen in mijn ogen.. wat verschrikkelijk, maar ze heeft wel een mooie dood gehad, zo lekker dichtbij je. Nu heeft ze het vast fijn met macho.

Richt je maar fijn op Myla, ze heeft ook veel aandacht nodig nu haar vriendinnetje weg is.

heel veel sterkte en succes,

liefs inge

Idske

Hoi Melanie,

Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Tika.  :'(

Veel liefs en een dikke knuffel.

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Mars

Jeetje wat een raar nieuws.
Ik kom net terug van vakantie en nu lees ik dat Mylan naast zijn papa nu zijn mama mist.

Goh Mel, het zit niet mee...

Sterkte er mee, met Myla komt het vast wel goed! T is ook voor haar schrikken ineens alleen te zijn.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

tup en joep

he mel wat erg ik lees het nu pas ben net terug van vakantie
heel veel sterkte nu heeft mango geen papa en mama meer
wij wensen je van hier heel veel sterkte
liefs andrea en de loes de poes en de vogeltjes met name mango

Chicowen

Hee Mel

Jeetje wat schrik ik hiervan zeg! Net terug van vakantie en dan dit nieuws...
Tika is nu wel bij haar mooie mannetje Macho, dus dat is wel een beetje een troost.

Heel veel sterkte.

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

smartie

Ook namens mij heel veel sterkte gewenst! Dat zal schrikken geweest zijn en een groot gemis. Ik sluit me wel bij de anderen aan dat ze nu fijn bij Macho is. Achter de regenboogbrug...

Enne, neem het je broertje niet kwalijk en ook jezelf niet voor je uitje: helaas kan je niet alles voor zijn! Tuurlijk zijn wij parkietenfreaks het meest oplettend op afwijkingen in gedrag, maar wij kennen onze parkietjes ook als de beste. Iemand die parkietjes met de beste zorg wil verzorgen tijdens onze afwezigheid kunnen we dan ook alleen maar dankbaar zijn dat wij er ook weleens tussenuit kunnen...

Sterkte!!

Meltjuh

Nogmaals bedankt allemaal! Het geeft me veel steun.

Myla word beetje bij beetje ondeugender. Ze vliegt vol zelfvertrouwen door de kamer en speelt alweer volop :-*.

Jasmin

Fijn dat Myla lekker ondeugend word :P
Geniet maar lekker van haar!

Jasmin

Malibu

Jeetje, zoals velen zit ook ik met tranen in mijn ogen  :o wat vreselijk... Ik weet hoe je je voelt, want ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, ik ging op vakantie en heb mijn hamster toen 2 weken bij kennissen gebracht, die zelf ook hamsters hadden, maar ook kleine kinderen :( toen ik terugkwam merkte ik meteen dat er iets mis was, want ze liep mank, was magertjes en bibberde... Diezelfde dag is ze in mijn handen overleden :( en dat deed me veel verdriet, maar het was wel mooi dat ik bij haar was op het moment zelf en ik hoop dat jij dat ook zo hebt ervaren! Koester dat laatste moment!

Ik wens je heel veel sterkte toe!

Mars

Dat doet me goed Mel! Myla redt het wel.. die is daar eigenwijs genoeg voor, hihi.

Het is altijd afwachten hoe een vogeltje dat oppikt ineens alleen te zijn, maar dat lijkt dus geod te gaan! Gelukkig krijgt ze veel liefde van je!


Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

nelson

Heel veel sterkte met dit verlies. :(

Ilse*

Ik ben ook net terug van vakantie en dan lees ik dit... :o
Jeetje Mel, heel veel sterkte...!
Tika had hier nog niet mogen staan, ze was nog te jong.

Mylo's mamma... :(
Knuffel van mij & Mylo (en de anderen)

Liefs, Ilse