buiten voliere klaar

Gestart door richmomo, juli 04, 2008, 20:31:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

richmomo

eindelijk hebben we de buiten voliere klaar
afmeting is 4 meter lang
1 meter breed
en 2 meter hoog.

de 4 grasjes die we al hadden zitten er in en twee nieuwe bourke's  hier een paar foto's





kan iemand mij miss helpen en vertellen hoeveel er in deze buiten voliere kunnen kennis had het over 14 kopels lijkt mij erg veel????


Mars

Als je in de toekomst van plan bent te gaan broeden zou ik het een stuk rustiger aan doen.
Als je nou eens begint met een stuk of 10 grasjes?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Moppers

Ziet er mooi uit!

Maar wat ik me nou altijd afvraag: hoe kom je in de voliere zonder dat je vogeltjes er vandoor gaan?

richmomo

er zit een deurtje aan de zijkant en die is maar 150 hoog dus bukken er in en als je er in gaat vliegen de vogels wel van je af

Caradow

Ik hoop het voor je ;)

Ik zou zelf altijd een sluis willen hebben..

tup en joep

ik heb ook een voliere
ik heb wel een sluis dit omdat ik dit zelf ook prettig vindt
meestal vliegen ze inderdaad de andre kant op als ik er in kom
maar pukie en mango komen altijd naar me toe dus je weet het nooit of ze er een keer uit komen
en dat rizco zou ik niet nemen

Jacko

Heel erg goed opletten als je naar binnen stapt ;)
Maar vind wel dat je een prachtige voliere hebt,

Groetjes

richmomo

zo afgelopen weekedn weer aanvulling in de voliere gemaakt. intotaal nu
6 grasjes :-*
2 valkjes :-*
2 bourke :-*

in toekomst komen en nog dwerg kwartels in  :-*

Tweety-Parkiet

Krijgen ze het niet koud,want bij mij is het de laatste  tijd slecht weer.

angels-birds

De voliƫre is erg mooi! Maar waar moeten de vogeltjes schuilen als het heel erg hard waait, regent etc etc..? En waar laat je ze als het winter is? Verder is ie echt gaaf!

Groetjes Iris

Dolce

Hij is heel mooi! ik moet volgende week 2 weken op een voilere 'passen'van iemand.
moet ik elke dag eten en drinken verversen, lijkt me heel leuk! en hun hebben ook zo'n laag deurtje en ze zeiden dat de vogels dan vanzelf naar het binnenhok vliegen.
Ik hoop het want het lijkt me vreselijk als er dan eentje wegvliegt!

richmomo

hier nog geen problemen gehad ze vliegen van je af als je naar binnen gaat
eten en drinken elke dag vers ja je drinkt zelf ook geen water wat al een dag staat.

ik wil eigenlijk nog een touw in de volliere hangen kan ik die gewoon bij een bouwcenter halen of moet het speciale zijn

roha

Je hebt tegenwoordig van die mooie dikke touwen, speciaal voor vogels, die je in allerlei bochten kan buigen, in de dierenwinkel.