Bij mij in bed slapen

Gestart door Dolce, juni 27, 2008, 23:24:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dolce

Hey, Dolce (=parkiet) vind haar kooi heel leuk, dus dat is t niet.

Af en toe vind ik en zij ook het gewoon leuk om een 'logeerpartij'te houden.

ik heb een twee persoonsbed en aan de ene helft slaap ik, de andere is leeg. daar zet ik dan haar speeltuintje op. en daar slaapt ze dan op bij mij, dus niet met een overdekt iets.
Ze vliegt niet weg, blijft gewoon zitten en sóchtends gaat ze eten, of komt ze me wekken, zo lief.

ja ik vind het helemaal geweldig, maar ik vraag me af:
is het niet slecht voor haar? (ze kan wel gewoon drinken en eten maar ik bedoel qua bacterien ofzo?!)
of voor mij?? (ook qua bacterien..?)

groetjes

Ingrid

Totdat ze een keer naast je hoofd, schouder of waar dan ook gaat zitten slapen en jij draait je om......de gevolgen laten zich raden!
Er staat hier ergens op het forum een topic over waarbij het ongewild is mis gegaan op die manier.
Een parkietje hoort in zijn/haar kooitje te slapen.

Caradow

Yep... Levensgevaarlijk voor Dolce...

Dolce

hm, op die manier heb ik t helemaal nog niet bekeken.. ik denk ik vraag maar raad of het goed is wat ik doe.

maar zijn parkietjes echt zo kwetsbaar dat als je op ze ligt, ze het dan niet door hebben? want dan gaat ze keihard piepen neem ik aan...
maar ik zal dr voortaan in haar kooitje doen en gewoon wat ik altijd doe, overdag 'buiten'haar kooi laten.               

Caradow

Daar word jij niet wakker van..  Het verbaasd me ergens, dat je zelf niet inziet dat zon klein beestje niet in je bed kan slapen.

Parkieten-Freak

#5
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=7523.0

Een grasparkietje weegt ongeveer 40-50 gram. Een gemiddeld mens meer dan 60 kilo........ ::)


Mars

En wat te denken van stikken onder de dekens, als je toevallig het dekbed er over heen slaat?
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sascha

Bij een vriend van me is het ook fout gegaan. Het parkietje sliep al maanden naast hem (niet onder de dekens), maar toen hij een keer 's morgens wakker werd lag het parkietje onder hem; dood door verstikking/verpletting? Dus het kan zo opeens fout gaan!