Andere forum naam?

Gestart door Milo-Pixel, juni 20, 2008, 21:18:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Zou 1 van de beheerders misschien mijn forum naam willen veranderen voor mij?  :)

In plaats van Milo-Pixel :

Marit·

Liefs, Marit

Ingrid

Bij deze geregeld ;). Let wel: je inlognaam blijft de oude, alleen je forumnaam is gewijzigd.

Milo-Pixel

Super! Dankjewel Ingrid  ;D

dsmmeijer

Ik wist niet dat dit ook mogelijk is.
Ik zit namelijk al een tijd te overwegen om een nieuw account aan te maken, omdat ik mijn forumnaam eigenlijk anders had willen hebben.
Kan mijn naam dan ook veranderd worden?
Dan heb ik liever Danny als forumnaam.

Groetjes,  Danny

Mars

Mensen, volgens mij kun je ook gewoon een mailtje sturen naar de beheerders hoor! Om dat gewoon even te vragen :)

Maar leuk hoor, Danny..
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

Citaat van: dsmmeijer op juni 22, 2008, 16:43:23
Ik wist niet dat dit ook mogelijk is.
Ik zit namelijk al een tijd te overwegen om een nieuw account aan te maken, omdat ik mijn forumnaam eigenlijk anders had willen hebben.
Kan mijn naam dan ook veranderd worden?
Dan heb ik liever Danny als forumnaam.

Groetjes,  Danny

Er bestaat al een Danny op het forum. Heb je een alternatieve keuze?
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Citaat van: dsmmeijer op juni 22, 2008, 16:43:23
Ik wist niet dat dit ook mogelijk is.
Ik zit namelijk al een tijd te overwegen om een nieuw account aan te maken, omdat ik mijn forumnaam eigenlijk anders had willen hebben.

Het staat toch duidelijk vermeld in de forumregels ;)

CiteerDubbele accounts zijn niet toegestaan
Het komt met enige regelmaat voor dat leden een nieuw account registreren onder een andere naam. Wat de reden hiervoor is, wordt helaas niet kenbaar gemaakt aan het beheer/moderatieteam. 

Het kan gaan om de volgende redenen:
-   Men is het wachtwoord  vergeten
-   Men wil zijn/haar forumnaam wijzigen

Bovenstaande redenen kunnen eenvoudig opgelost worden:
-   Een vergeten wachtwoord kan bij het inloggen via de optie "wachtwoord vergeten" opnieuw ingesteld worden.
-   Een verzoek tot wijziging van de forumnaam kan ingediend worden bij het beheer/moderatieteam, middels mail of pb.

Vermoedelijk wordt soms een nieuw account aangemaakt om eerdere adviezen, technische problemen, o.i.d.  te omzeilen. Ook dit is niet nodig en bij welke problemen dan ook, het is altijd mogelijk om contact op te nemen het beheer/moderatieteam. Wij zoeken graag samen naar een eventuele oplossing.
Natuurlijk is en blijft het toegestaan dat meerdere leden uit één gezin een eigen account aanmaken en zo hun eigen vragen kunnen stellen.

dsmmeijer

Ok. Ik handel het verder via pb af.
Bedankt

Ingrid

Danny, het mag ook hier hoor ;). Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat in de forumregels vermeld staat dat je een verzoek tot wijziging kunt indienen.

Omdat dit topic er staat, heb ik de quote er maar bijgezet. Het komt namelijk regelmatig voor dat er een nieuw account wordt aangemaakt terwijl dat dus niet nodig is ;)