steeds aan het zoeken naar voer

Gestart door Federerfan, juni 08, 2008, 13:34:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Federerfan

Jimmie is al zeker een uur op de bodem van zijn kooi aan het zoeken naar eten. Er ligt voldoende vers voer (Xtravital en pellets) er is gnoeg vers water en ik heb net ook nog twee keer een hel klein stukje trosgierst gekregen. Ik heb hem dit nog niet eerder zien doen (meestal zit hij op zijn stukje en loopt en fladdert hij). Is het normaal?

chrikske

parkietjes scharrelen heel graag  :)
de mijne doen dat ook regelmatig hoor, niets om je zorgen over te maken.

groeten Christophe

Federerfan

Citaat van: chrikske op juni 08, 2008, 13:39:47
parkietjes scharrelen heel graag  :)
de mijne doen dat ook regelmatig hoor, niets om je zorgen over te maken.

groeten Christophe
Oké, het is alleen even nieuw voor mij. Hij wil ook niet op mijn hand zitten en dat is nieuw. Ik heb het deurtje van zijn kooi opengezet maar hij wil er niet uit. Dus ik laat hem maar scharrelen.

Jasmin

Je kunt je parkietje beter pas als hij op je hand zit los laten vliegen als hij dan zelf niet terug gaat kun je hem terug zetten.Als hij niet handtam is moet je hem vangen en dat is niet fijn voor parkietjes.

Groetjes

Federerfan

Citaat van: Jasmin op juni 08, 2008, 13:51:58
Je kunt je parkietje beter pas als hij op je hand zit los laten vliegen als hij dan zelf niet terug gaat kun je hem terug zetten.Als hij niet handtam is moet je hem vangen en dat is niet fijn voor parkietjes.

Groetjes
Hij is wel handtam hoor. Althans, hij gaat altijd zonder problemen op mijn hand zitten en doet zelfs zijn oogjes dicht als ik zijn bolletje aai.

Jasmin

Citaat van: Federerfan op juni 08, 2008, 13:45:45
Hij wil ook niet op mijn hand zitten en dat is nieuw.
Er stond in je berichtje toch dat hij niet op je hand wou zitten?

Federerfan

Citaat van: Jasmin op juni 08, 2008, 15:31:20
Er stond in je berichtje toch dat hij niet op je hand wou zitten?
Vandaag in eerste instantie niet, maar normaal gesproken wel.