geinpregneert hout

Gestart door richmomo, juni 02, 2008, 21:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

richmomo

wij willen graag een volliere maken biuten bij de garage en nu hebben wij nog een hele stapel geinpregneert hout en palen liggen maar nu weet ik niet of je dat mag gebruiken voor de vogels. ik hoop op een reactie.

Mandy

Alleen onbehandeld hout (ligt erook aan welk hout) is goed, geinpregneert is wel een stofje wat ze binnen krijgen door er aan te knagen..... Dus giftig...

Welk houtsoort gebruik je dan?! Da's ook belangrijk!

richmomo

#2
of we wouden hard hout gebruiken of van die alluminium platen/roosters maar moeten we nog even kijken komt tegen de garage aan en een raampje gaat er uit waar we een kast neer zetten met een gad er in en daar een binnen hok van maken als je de deuren open doet kun je zo naar binnen wel gaas er voor maken natuurlijk met luikje of als deurtje

Zou je de volgende keer leestekens willen gebruiken?
Dat leest een stuk fijner en makkelijker. ;)
Gr.Sonja.

Mandy

#3
http://vogels.bossels.com/?pagina=41

Staat een boel info op! Wellicht heb je er iets aan?

En de zoekfunctie gebruiken van Parkieten-Freak! Daar staat ook de nodig info op....

richmomo

zoek functie klopt maar ging mij er om of ik geinpregneert hout kon gebruiken

Mandy

Mij lijkt het niet, ik weet niet zeker maar het is wel een stofje wat er voor zorgt dat het hout geen water op neemt. Als een parkiet dit eet..... Nou mij lijkt het dan logisch dat dit niet mag... Maar even afwachten wat overige forummers zeggen.

;)